Quantcast
مهر ۲۸, ۱۳۹۷
October 20, 2018
LG Signage at Atletico de Madrid_1

فناوری نمایشگرهای شهری ال‌جی در استادیوم واندا متروپولیتانو (Wanda Metropolitano) میزبان هواداران اتلتیکومادرید خواهد بود

 همکاری این باشگاه با پیشروترین و مبتکرترین شرکت در صنعت تلویزیون و نمایشگرهای صنعتی و تبلیغاتی دیجیتال در جهان، خالق تجربه ای بی نظیر برای هواداران اسپانیایی فوتبال خواهد بود

بعد از چهار سال برنامه‌ریزی و بازسازی گسترده، تیم فوتبال حرفه‌ای اتلتیکومادرید در استادیوم خانگی خود به هوادارانش خوش‌آمد می‌گوید. این استادیوم به اسم واندا متروپولیتانو در قسمت شرقی شهر سان بلاس سانیلیاس مادرید واقع شده است. این استادیوم که به عنوان سومین استادیوم بزرگ کشور اسپانیا شناخته می‌شود، اکنون به وسیله شرکت ال‌جی، به چهار نمایشگر LED اعلام نتایج (اسکور برد) مجهز شده است.

اتلتیکومادرید به عنوان تیمی که از زمان تاسیسش در سال ۱۹۰۳ برنده عناوین بسیاری شده است، نمی‌توانست هر استادیومی را به عنوان خانه خودش قبول کند. اکنون با بازسازی ورزشگاه و افزایش ظرفیت آن به ۶۸ هزار نفر، این استادیوم تبدیل به نمادی از ورزشگاه‌های مدرن شده است که می‌تواند تجربه بصری بی‌نظیری برای تماشاگران فراهم کند. حالا به لطف همکاری شرکت ال‌جی و تیم اتلتیکومادرید، طرفداران فوتبال در اروپا می‌توانند فوتبال را به گونه‌ای تماشا کنند که تا به حال تجربه نکرده‌اند. در واقع تمام حرکت‌های بازی و تبلیغات به صورت کاملا شفاف روی تلویزیون‌ها و تابلوهای تبلیغاتی ال‌جی در  سرتاسر این ورزشگاه ۸۸ هزار متری قابل مشاهده هستند.

LG Signage at Atletico de Madrid_3

دو تابلوی امتیازات LED با سایز ۱۵٫۲ متر در ۵٫۶ متر ، دارای یک‌صد پنل LED است. تابلوی امتیازات سوم سایزی حدود ۱۰ متر در ۵٫۶ متر دارد که از ۶۵ پنل  LED ساخته شده است. تابلوی چهارم با ۸٫۱ متر در ۴٫۶ متر تا چند ماه آینده در قسمت طرفداران هر تیم ساخته‌ می‌شود. تابلوهای امتیازدهی قابلیت نورپردازی تا بیش از ۶۰۰۰ نیت را داشته و باعث ‌می‌شوند کوچک‌ترین جزئیات حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز قابل روئیت باشد.

برای مجریان استادیوم‌ها، تابلوهای ال‌جی به خاطر نصب سریع و فناوری بسیار پیشرفته و بهینه بودن از لحاظ هزینه‌ و مصرف انرژی مزیت‌های بسیار دارند. این محصولات با ویژگی‌های جذابشان، علاوه بر اینکه فضای بی‌نظیری برای تبلیغات فراهم می‌کنند، می‌توانند با نشان دادن مشخصات بازیکنان و پخش آهنگ‌های مخصوص تیمشان، تجربه متفاوتی برای تماشاگران خلق کنند.

LG Signage at Atletico de Madrid_2

آقای کان سو هوآنگ، رئیس بخش نمایشگرهای صنعتی و شهری ال جی، می‌گوید: «کار با تیم اتلتیکومادرید تجربه بسیار ارزشمندی بود. به خصوص که استادیوم این تیم فرصت و چالشی بی‌نظیر در اختیار ال‌جی گذاشت تا بتواند مزایای تابلوهای تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارد. طرفداران اتلتیکومادرید که از طریق این تابلوها لحظات بازی را می‌بینند، علاوه بر یک تجربه بی‌نظیر، خاطره‌های زیادی هم با خود به خانه خواهند برد.»

آقای اینیگو آزنار، مسئول تبلیغات باشگاه اتلتیکومادرید، می‌گوید: «نمایشگر های باکیفیت و خیره‌کننده ال‌جی نیاز ما برای ارائه یک تصویر واضح و زیبا در استادیوم جدید واندا متروپولیتانو را برآورده کرد. به لطف ال‌جی ما اکنون می‌توانیم یک تجربه بصری و صوتی منحصربه‌فرد برای تمام تماشاگران و اعضای باشگاه هواداری خلق کنیم تا بتوانند به راحتی لحظات مهم یک مسابقه فوتبال، یا کنسرت و مراسم‌های دیگر را تماشا کنند.»

1 دیدگاه در “فناوری نمایشگرهای شهری ال‌جی در استادیوم واندا متروپولیتانو

  1. ۲۰۰۰تومان پول دادم نرم افزارتون روخریداری کردم ولی کارنمیکنه میکخوام انشارش کنم اینو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو