۱۳ آذر ۱۳۹۶

پاسخ به سؤالات متداول در خصوص خشک کردن میوه و سبزیجات با مایکروویوهای ال‌جی

سبزیجات و میوه‌های خشک‌شده از مواد اصلی آشپزی ایرانی است و بسیاری از غذاهای محبوب این مرز و بوم شامل این مواد اصلی هستند.

با سولاردام ال‌جی، میتوانید انواع میوه ها را خشک و به عنوان یه میان وعده مفید و انرژی‌زا در طول روز مصرف کنید. با جایگزین کردن میوه‌های خشک بجای تنقلات ناسالم، گام مهمی در جهت ارتقای سلامتی بردارید.

با قابلیت خشک‌کردن سبزی که به منوی خودکار سولاردام اضافه شده است می‌توان شوید را در بهداشتی ترین حالت و با بالاترین کیفیت خشک نمود. همچنین از این دستگاه می‌توان برای خشک‌کردن میوه‌ها نیز استفاده کرد.

MWO_Catalog_1118-translated-1-14_1-2-1-copy-e1433759283927

برای سولار مدل 95 Ms کلید Gril Temp را زده شماره 3 را انتخاب کرده سپس دما را انتخاب کنید و در نهایت زمان داده و استارت را بزنید.

برای سولار مدل 97 MS کلید FRY&Dry را بزنید شماره 5 را انتخاب کرده و استارت را بزنید (که این کلید برای خشک کردن 400 گرم شوید تعریف شده اما می‌توان در این حالت انواع میوه و سبزیجات را خشک کرد و به نسبت با کلید کنترل زمان را زیاد کنید)

برای سولارهای مدل های 93Ms ، 94Ms و 91 Ms ابتدا ماکرو 900 وات را انتخاب کرده ، زمان میدهیم تا جایی که آب سبزی یا میوه ها گرفته شود. سپس ماکرو 360 وات را انتخاب کرده و تا جایی که کاملا خشک شوند زمان مى دهیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید