۱۹ آذر ۱۳۹۶

کمپین ضد قاچاق گلدیران

اثرات جبران‌ناپذیر خرید کالای قاچاق

تقصیر خودمان است. با دست خودمان و با خرید کالای قاچاق در حال ضربه زدن به وضعیت اقتصادی کشور هستیم. ضربه‌ای که نه تنها روی اقتصاد بلکه روی وضعیت کار و زندگی خودمان نیز تاثیر زیادی می‌گذارد. وقتی کالای قاچاق می‌خریم در ابتدا به تولید کشورمان لطمه می‌زنیم و در مرحله بعدی باعث تعطیل شد کارخانه‌ها و  بیکار شدن عده‌ زیادی از هم وطنانمان می‌شویم. جدای از این موارد، کالایی می‌خریم که نه به سالم بودن آن می‌توانیم مطمئن باشیم و نه از خدمات پس از فروشش بهره می‌بریم.

photo_2017-12-04_13-06-25

به جای این کار می‌توانیم با خرید محصولاتی که گارانتی معتبری مثل گلدیران دارند کمک بزرگی به خود و کشور بکنیم. اول اینکه مطمئن هستیم محصولی که می‌خریم اصل است و مثل بسیاری از کالاهای قاچاق دچار مشکلات پیدا و پنهان نیستند. دوم اینکه اگر به مشکلی بر بخورید خیالتان از نوع تعمیر، قطعات استفاده شده و البته سرعت تعمیر شدن راحت است. این مسئله به خصوص در مواقعی که یک کالای دیجیتالی و پیچیده می‌خرید بسیار مهم می‌شود. زیرا کوچک ترین اشتباه یک فرد غیرمتخصص ممکن است با پایان عمر وسیله شما بیانجامد. از ویژگی‌های مهم گارانتی گلدیران گستردگی دفاتر و نمایندگی‌های آن است که باعث می‌شود در هر کجای ایران به بهترین خدمات ممکن دسترسی داشته و مجبور نشوید برای دریافت خدمات به شهرهای بسیار بزرگ مسافرت کنید.

قاچاق3

شاید فکر کنید کالای قاچاق قیمت ارزان‌تری دارد. ولی در عمل و با توجه به خرابی‌های عمده و عدم وجود خدمات هزینه بیشتری روی دست شما می‌گذارد. علاوه بر آن شرکت گلدیران با برگزاری جشنواره‌های متنوع و تخفیف‌های ویژه کاملا هوای مشتریان خود را گرفته و کاری می‌کند مشتری با مناسب‌ترین قیمت کالای مورد نظر خود را به خانه ببرد.

محصولات دارای گارانتی گلدیران  رایگان نصب می‌شوند. ان هم با ارائه خدمات خاصی مثل خدمات صورتی. در این نوع خدمت هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می‌کنند و در حالی که تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می‌کند، تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید