۲۲ آذر ۱۳۹۶

ال‌جی TWINWash؛ نسل آینده لباسشویی

توقع از ماشین‌های لباسشویی جدید بسیار بالا رفته است. طی چند سال گذشته اکثر برندها سعی کرده‌اند با استفاده از فناوری‌های مختلف امکانات جدیدی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. ولی این امکانات معمولا با قربانی کردن ویژگی‌های دیگر و یا عملکرد نامناسب آنها همراه است. از یک طرف مصرف برق و آب لباسشویی‌ها بیشتر شده و از طرفی شستشوی لباس‌ها آن‌گونه که باید صورت نمی‌گیرد.

بسیاری از خانواده‌ها ملاحظات زیادی در شستشوی لباس دارند. لباس‌های رنگی را جدای از لباس‌های سفید یا مشکی می‌شویند و یا لباس‌های حساس و ظریف، لباس زیر و یا لباس نوزاد و کودک را با لباس‌های معمولی به طور همزمان نمی‌شویند. این ملاحظات باعث می‌شود به طور معمول لباس‌های خود را در چند نوبت بشویند که وقت زیادی از آنها تلف می‌کند و در عین حال مصرف انرژی و آب بسیار زیادی دارد. هرچند برخی از خانواده‌ها ممکن است از دو لباسشویی متفاوت استفاده کنند که در این صورت نیز اختصاص فضای بیشتر به لباسشویی و مصرف آب و برق بالاتر باز هم وجود دارد.

اما آیا راهی برای شستشوی همزمان لباس‌ها به صورتی که همه ملاحظات بهداشتی، مصرف انرژی و … رعایت شود، وجود ندارد؟ شاید به نظر بیاید برای داشتن یک لباسشویی که بتواند این امکان را فراهم نماید، باید منتظر پیشرفت تکنولوژی در سال‌های آینده باشیم، اما ال‌جی در راستای نوآوری‌های همیشگی این انتظار را پایان داده است. لباسشویی TWINWash ال‌جی که به تازگی چند مدل مختلف از آن در بازار ایران عرضه شده است، می‌تواند در دو محفظه جداگانه انواع لباس‌های شما را به صورت همزمان می‌شوید. در محفظه اصلی حجم بیشتر و در محفظه مینی حجم کمتری از لباس‌ها را می‌توان شست. بنابراین برای لباس‌های معمولی که اغلب حجم بیشتری دارند می‌توان از محفظه اصلی و برای لباس‌های خاص (ماند لباس زیر، لباس نوزاد و …) که اغلب حجم کمتری دارند از محفظه مینی استفاده کرد.

مدل +TWINWash G  از فناوری انحصاری TurboWash ۲٫۰ ال‌جی بهره می‌برد. این تکنولوژی از سیستم جت اسپری در پاشش آب  )به جای تزریق معمولی آب در درام)  سود جسته و ترکیب اسپری آب و حرکت فیلتراسیون در TurboWash به معنای این است که زمان شستشو می‌تواند تا ۴۹ دقیقه کاهش یابد، در عین حال کارایی و قدرت شستشو افزایش یابد. موتور انقلابی اینورتر Direct Drive به‌عنوان قلب تپنده لباسشویی TWINWash ال‌جی مستقیم به محفظه شستشو متصل شده است و باعث بهبود بهره‌وری و کاهش تعداد قطعات متحرک درون لباسشویی می‌شود. امری که باعث افزایش دوام محصول می‌شود. دو موتور اینورتر دایرکت درایو  به عنوان قلب تپنده دستگاه، باعث افزایش عملکرد شستشو ولی بدون صدا می‌شود. اینورتر دایرکت درایو از قطعات محرک کمتر استفاده می‌کند که این امر سبب لرزش کمتر و دوام بیشتر دستگاه می‌شود.

مدل LG SIGNATURE TWINWash این لباسشویی شاید به نظر خیلی فرقی با مدل معمولی نداشته باشد ولی در عمل کاملا با آن متفاوت بوده و ویژگی‌های خاص و بسیار پیشرفته‌تری را در اختیار شما می‌گذارد. این محصول از سری محصولات پریمیوم ال‌جی بوده و برای افراد سخت پسند که به سلامت خانواده خود بسیار اهمیت می‌دهند طراحی شده است. این لباسشویی دارای طراحی ارگونومیک و زیبا شامل صفحه LCD تمام لمسی با رابط کاربری دایره‌ای در قالب در شیشه‌ای و پوشش لعاب داده شده و براق خارجی است که مانع به جا ماندن اثر انگشت می‌شود. برای مشتریانی که اولویت آنها مصرف انرژی و دوام محصول است، سیستم Centum  بکار رفته در ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی، چه برای خشک کردن لباس و چه فرآیند شستشو و خشک‌کردن ترکیبی، بهترین گزینه است. خشک‌کننده و شوینده هردو دارای رده بازده انرژی A+++ -60%  و A+++ -10% هستند. به علاوه سیستم چرخش جدید صدا و لرزش دستگاه را دفع کرده و سیستم Centum که صدای محفظه در حال چرخش را تا حد ۶۷dB کاهش می‌دهد. موتور اینورتر Direct Drive با لرزش کم که در قلب سیستم Centum ماشین لباسشویی قرار گرفته است توسط شرکت ال‌جی به مدت ۲۰ سال گارانتی می‌شود.

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE برای اولین بار از پمپ حرارتی اینورتر در این صنعت استفاده می‌کند که بدون تاثیرگذاری روی کیفیت شستشو باعث بازده انرژی A-50% می‌شود. با اضافه کردن سنسور SmartThinQ ، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE تبدیل به یک وسیله هوشمند می‌شود که بعد از اتمام شستشو کاربر را از طریق تلفن همراه مطلع می‌سازد.

با این ماشین لباسشویی نه تنها دیگر نگران آسیب دیدن لباس‌های خود نیستید، بلکه می‌توانید هزینه‌های آب و برق خود را کاهش داده و همیشه خوش‌پوش باشید.

برای اطلاع از سایر مدل‌ها LG TWINWash می‌توانید به وب‌سایت lg.com/ir  مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید