۲۱ آذر ۱۳۹۶

بشتابید… فقط تا 30 آذرماه برای ثبت نام در پروژه تحقیقاتی ال‌جی چلنجر فرصت دارید!

مهلت ثبت‌نام دوره دوم از پروژه جهانی ال‌جی چلنجر ۲۰ آبان ماه تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۶ است. پس عجله کنید و تا دیر نشده برای تکمیل و ارسال طرح‌های تحقیقاتی خود بشتابید.

شرکت ال‌جی در راستای حمایت از دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و تشویق آن‌ها به مطالعه عمیق و ایجاد فضا و بستر مناسب برای رقابت، بار دیگر فرصتی فراهم کرده تا دانشجویان ایرانی امکان سفرهای تحقیقاتی به کلیه کشورهای دنیا را داشته باشند.

دانشجویان می‌توانند طرح تحقیقاتی خود برای سفر به هر کشور, با هر موضوع و هر طرح را برای ال‌جی بفرستند تا علاوه بر مزایای تحقیقاتی شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌ نقدی به مبلغ ۱۲ هزار دلار امتحان کنند.

برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است و معیار بررسی طرح میزان خلاق بودن، سودمندی طرح، ضرورت سفر تحقیقاتی برای کشور ایرانِ ، منطقی و قابل اجرا بودن طرح سفر تحقیقاتی، اولویت داشتن مکان انتخابی سفر تحقیقاتی و روابط عمومی بالای اعضای گروه است.

در ابتدا ۳۰ تیم برتر برای شرکت در مراسم افتتاحیه، به عنوان برندگان ابتدایی انتخاب خواهند شد. درنهایت ۵ تیم به عنوان تیم‌های منتخب به کشورهای انتخابی اعزام خواهند شد. برای انتخاب ۳۰ تیم برتر معیار به صورت ۷۰ درصد بررسی طرح تحقیقاتی ارسالی و ۳۰ درصد مصاحبه تعیین شده است. همچنین هم‌زمان با اعلام برندگان دور قبل مسابقه ال‌جی چلنجر، ۵ تیم منتخب دور جدید نیز معرفی خواهند شد.

اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی طی بهار و تابستان، ۲ هفته را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی کشور انتخابی سپری می‌کنند.

در طول دوره سفر تمام هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط، اقامت و … برعهده شرکت ال‌جی است، همچنین پس از بررسی و ارزیابی گزارش رقبا بعد از اتمام سفر، هدیه نقدی به مبلغ ۱۲ هزار دلار در راستای عملی کردن نتایج سفر تحقیقاتی به تیم برنده داده خواهد شد.

علاوه بر این، ال‌جی فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت ال‌جی را برای تیمی که به عنوان برنده در این رقابت جایزه بزرگ را دریافت می‌کند، فراهم می‌کند.. در نهایت نیز گزارشی از نتیجه سفر تحقیقاتی در وب‌ سایت LG Global Challenger Iran قرار داده خواهد شد که دانشجویان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی امکان استفاده آزادانه از آن را خواهند داشت.

جهت ثبت ‌نام به وب‌ سایت www.lgchallenger.ir مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید