۱۳ آذر ۱۳۹۶

خدمات اختصاصی جدید باشگاه روی خوش زندگی

باشگاه وفاداری ال‌جی-گلدیران به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات ال‌جی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا با ایشان و همچنین ارائه خدمات و امکانات ویژه به این مشتریان تأسیس شده است.

ارائه خدمات توسط زوج خانم و آقا (Pink Service)

از آنجا که بانوان استفاده کنندگان اصلی لوازم خانگی در منزل می‌باشند، هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد.

شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان، خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می‌نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می نماید.

قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت تر صورت می گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است، بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان، اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد.

اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از PINK SERVICE به صورت رایگان استفاده می کنند.

pink-service

آموزش خصوصی آشپزی با مایکروویو ال‌جی

شرکت مشتریان گلدیران، مرکز آموزش آشپزی با مایکروویو ال جی را برای بالابردن سطح دانش مصرف کنندگان و استفاده بهینه از محصولات راه اندازی کرده است.این مرکز با برگزاری کلاسهای آموزش آشپزی، سعی در آشنا کردن مصرف کنندگان با محصولات دارد. در عین حال با ایجاد فضای صمیمی، افراد را ترغیب می کند که روی خوش زندگی را با محصولات ال جی تجربه کنند.

کلاسهای فوق در صورت درخواست اعضای محترم سطح الماس (diamond) به صورت خصوصی در محل مشتری برگزار می گردد.

cooking

سرویس دوره ای

سرویس دوره ای دستگاه ها خدمتی دیگر از شرکت مشتریان گلدیران است که مشتریان سطح الماس باشگاه روی خوش زندگی می توانند سالی یکبار به صورت رایگان از این سرویس برای دستگاه های خود استفاده نمایند.

reinstall

تمدید ضمانت تا 15 % تخفیف

در هنگام نصب و یا یک ماه قبل از اتمام گارانتی، بــــه مصرف کننده توصیه مـــــی شود از ســـرویس تمــــدید گارانتی استفاده نمایـــــــد، اعضای سطوح الماس و طلا با 15% تخفیف و اعــــــضای نقره و برنز با 10% تــــخفیف مـــــی تـــــــوانند ضــمانـت محصولاتشــــان را تمـــــدید نمایند.

eg-1

امکان عودت محصول خریداری شده

در صورت بروز مشکل برای محصول در 3 ماه اول خـرید آن برای اعضای المـــــاس باشگاه و در 1 ماه نخسـت برای سایر اعضا، محصـــول تعویض گردیده و مـحصـــول جدید به ایشــان تحویل می گردد

money-back-1

نکته مهم: استفاده از خدمات و سرویس های باشگاه تنها در مدت زمان گارانتی محصولات امکان پذیر است و لازم است مشتریان گرامی درخواست خود را پیش از اتمام گارانتی محصولات ثبت نمایند.

 table

تسهیلات ویژه

باشگاه روی خوش زندگی، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضای وفادار خود، اقدام به همکاری با مراکز مختلفی نموده است. اعضای محترم باشگاه می توانند با مراجعه به این مراکز، و ارائه کد دریافت شده از طریق پیامک، خدمات این مراکز را با تخفیف ویژه دریافت کنند. در حال حاضر، مجموعه ورزشی حس خوب زندگی، آژانس هواپیمایی ملیکاسیر و آژانس هواپیمایی ققنوس، خدمات خود را با تخفیف ویژه به اعضای باشگاه ارائه می کنند.

۱ نظر

آژانس هواپیمایی در کرج ۷ اسفند ۱۴۰۰ پاسخ

ali hastin aziz mamnon az webe khubeton

نظر دهید