۱۱ آذر ۱۳۹۶

ساعت‌ها سرگرمی و بهره‌وری از تلفن هوشمند با ال‌جی X Power 2

ال‌جی X Power 2 یک تلفن هوشمند میان‌رده است و مخصوص کاربرانی طراحی شده که استفاده زیادی از تلفن همراه خود دارند.

این محصول با وجود نمایشگر بزرگ، امکانات پیشرفته دوربین و عمر باتری طولانی قیمتی رقابتی دارد. ال‌جی X Power 2 با باتری بادوام ۴۵۰۰ میلی‌آمپر برای کاربرانی ایده‌آل است که می‌خواهند از تماشای فیلم و محتوای ویدئویی با تلفن هوشمندشان لذت ببرند، بازی کنند یا دیگر کارهای خود را به سرانجام برسانند.

باتری ۴۵۰۰mAh که در تمام طول آخر هفته دوام می‌آورد

۸ ساعت از برنامه دوربین استفاده کنید، ۷ ساعت فیلم بگیرید، ۱۸ ساعت به تماشای فیلم بنشینید، ۱۲ ساعت از قابلیت مسیریابی GPS استفاده کنید یا ۱۹ ساعت در اینترنت بچرخید. شارژر را بگذارید در خانه بماند و تمام طول آخر هفته را آزاد و بدون محدودیت سپری کنید.

*بر اساس نتایج به دست آمده در آزمایشگاه ال‌جی. میزان عمر باتری به شرایط واقعی مصرف بستگی دارد.

02_X-power2_Long-lasting-battery-new

شارژ سریع برای انتظار کمتر: سریع‌تر به شارژ ۱۰۰% برسید.
در عرض فقط ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه تلفن خود را به‌طور کامل ۱۰۰% شارژ کنید؛ این میزان شارژ برای دو روز کامل کافی است. خیلی عجله دارید؟ فقط با ۳۰ دقیقه تلفن شما ۲۷% شارژ خواهد شد که یک روز کامل دوام می‌آورد.
*بر اساس نتایج به دست آمده از تست آزمایشگاه ال‌جی با استفاده از شارژر سریع ال‌جی.

03_X-power2_Fast-charging-new

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با امکانات کامل: لحظات را درست همانطور که تجربه کرده‌اید ثبت کنید.
از هر لحاظ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با داشتن امکانات کامل از بهترین لحظات عمرتان به نحوی باشکوه عکس می‌گیرد. اکنون با حسگر ۱٫۳ اینچ و لنز F.2.2 فوق درخشان که حتی در تاریک‌ترین فضاها هم نور را جذب می‌کند، تک‌تک لحظات‌ زندگی‌تان مملو از درخشندگی و شفافیت، و شایسته اشتراک‌گذاری است.

04_X-power2_13mp-rear-camera

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل با زاویه دید باز و فلش LED

همه داخل یک کادر نه لازم است به هم بچسبید و نه از مونوپاد استفاده کنید. دوربین سلفی با زاویه عریض ۱۲۰ درجه اکنون مجهز به لنز درخشان‌تر F2.2 است که شما و تمامی محیط اطرافتان را ثبت می‌کند. حسگر ۵ مگاپیکسل نیز با فوکوس کردن در مرکز تصویر پرسپکتیو استانداردی را به ثبت می‌رساند. توسط فلاش LED جلویی، حتی در نور کم نیز سلفی‌های روشن‌تر بگیرید.

05_X-power2_5mp-wide-angle-front-camera-new

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ بزرگ HD

صفحه نمایش بزرگ برای لذت بیشتر. با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ بزرگ HD همه چیز راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. وب‌گردی، انجام بازی، تماشای ویدئو و عکس همه و همه به سطح جدیدی از لذت ارتقا یافته‌اند. حتی می‌توانید با روشن کردن قابلیت کاهش نور آبی «دید راحت» و کاهش خستگی چشم کمتری داشته باشید.

06_X-power2_Display

عملکرد بهبود یافته

تجربه‌ای از عملکرد روان، پرسرعت و بی‌وقفه قدرت مطلق پردازنده هشت هسته‌ای به همراه ۲GB RAM عملکردی روان در اختیارتان می‌گذارد. اطلاعات خود را روی حافظه داخلی ۱۶GB ذخیره کنید. قابلیت OTG، امکان اتصال به حافظه جانبی USB را برای شما فراهم می‌کند و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا ۲ ترابایت قابلیت افزایش بیشتری در اختیارتان می‌گذارد.

07_X-power2_Powerful-performance

ژیروسکوپ برای بازی‌های مهیج!

حسگر ژیروسکوپ داخلی این امکان را برایتان فراهم می‌کند که جدیدترین بازی‌های واقعیت افزوده را انجام دهید و به عمق ویدئوهای واقعیت مجازی فرو بروید. بیرون بروید و بازی کنید و یا هدست نمایشگر را برای تجربه واقعیتی کاملاً تازه روی گوش‌هایتان بگذارید.

08_X-power2_Gyroscope-sensor

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید