۲۲ آذر ۱۳۹۶

لذت محض از رنگ‌های واقعی در مانیتور MP68 ال‌جی

پنل‌های IPS شرکت ال‌جی کیفیت تصاویر واقعی با حداقل تغییر از زوایای مختلف مشاهده را در مانیتور 27 اینچ مانیتور MP68 برای شما ارائه می‌دهد. پنل‌های IPS ال‌جی با هماهنگی بی‌نظیر در دمای رنگ و تغییر اندک در تضاد تصویر باعث تولید تصاویری فوق‌العاده می‌شوند.

27MP68VQ-P_Enjoy-Outstanding-Color-Expression_030917_D

پایه هلالی شکل

خطوط خمیده پایه هلالی شکل باعث هدایت چشمان شما به صفحه نمایش می‌شود. ترکیب سبک ساده و طراحی یکپارچه در پایه هلالی شکل باعث ایجاد نمای مدرن بر روی میز شما می‌شود.

27MP68VQ-P_ArcLine-Stand_030917_D

لذت بردن از بازی روان‌تر

مانیتورMP68  با فناوری AMD FreeSync سازگار است و از این طریق پرش تصویر ناشی از نرخ فریم پایین و نیز روان نبودن تصویر به دلیل اتصال درگاه HDMI را از بین می‌برد. این قابلیت‌ها باعث می‎شود غرق در بازی شده و از آن لذت ببرید.

27MP68VQ-P_Enjoy-Smoother-Game-Play_030917_D

با فناوری Black Stabilizer خود را در بازی‌ها غرق کنید

فناوری تثبیت‌ کننده رنگ سیاه باعث روشن شدن مناطق تاریک شده و به شما اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری در صحنه‌های تاریک مشاهده کنید. این قابلیت می‌تواند مناطق تاریک را تشخیص داده و آنها را روشن‌تر سازد تا بتواند اهداف بازی پنهان شده در تاریکی به پیدا کنید. همچنین می‌توانید با فناوری MAXXAUDIO تجربه صوتی بی‌نظیری را داشته باشید.

27MP68VQ-P_Immerse-Yourself-in-the-Game_030917_D

از چشم‌های خود محافظت کنید

حالت متن خوانی و بدون پرش با محافظت از چشم‌های شما در برابر نور آبی مضر و کاهش سطح پرش به مقدار تقریبا صفر، شرایط راحت‌تری برای مطالعه برای شما ایجاد می‌کند. تنها با لمس یک دکمه حالت متن خوانی را فعال کنید تا بتوانید با خیال راحت برای مدت زمان طولانی متن‌های روی صفحه را مطالعه کنید.

27MP68VQ-P_Protect-Your-Eyes-and-View-in-Comfort_030917_D

گزینه‌های سفارشی از پیش تنظیم شده تنها با یک کلیک

کنترل روی صفحه به شما اجازه می‌دهد با استفاده از موس، به آسانی تنظیمات صفحه خود را تنظیم کنید. تنظیمات از پیش تنظیم شده صفحه نمایش من، حالت‌های تصویر سفارشی برای کاربردهای خاص روی صفحه ارائه می‌دهد. این قابلیت به صورت خودکار حالت از پیش تنظیم شده را در زمان استفاده از برنامه انتخاب‌شده انتخاب می‌کند.

27MP68VQ-P_Preset-Customized-Options-with-just-a-Click_030917_D

سفارشی‌سازی محیط کار خود برای چندین کار همزمان

قابلیت تقسیم 4 صفحه‌ای صفحه نمایش شما را بدون روی هم قرارگیری پنجره‌ها از 2 به 4 صفحه با اندازه دلخواه شما تنظیم می‌کند. این قابلیت با پشتیبانی از Mac می‌تواند 8 نسبت تصویر مختلف را تنها با یک کلیک ارائه دهد و باعث ساده شدن و افزایش بازدهی شما شود.

27MP68VQ-P_Customize-Your-Workspace-for-Multitasking_030917_D

اصلاح رنگ برای کمک به افراد دارای ضعف در دیدن رنگ

الگوریتم‌های اصلاح رنگ برای کمک به افراد دارای ضعف در مشاهده رنگ و ناتوانی در تشخیص دامنه‌های رنگ‌های خاص کمک می‌کند تمام محتوای مهم را مشاهده کنند.

27MP68VQ-P_Offers-Improved-Color-Vision-to-Color-Weakness_030917_D

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید