۱۹ آذر ۱۳۹۶

مسابقه بزرگ آشپزی ال‌جی و گلدیران تمدید شد

معجزه ی درست کردن یه غذای خوشمزه از دستای هنرمند هر شخصی برمیاد، حتی اگه تاحالا غذا درست نکردی واز تجربه ی این حس خوب جاموندی خودتو امتحان کن، شاید برنده ی جایزه ی این مسابقه شما باشین. تا جمعه 24 آذرماه ۱۳۹۶ فرصت دارین تو  این مسابقه بزرگ شرکت کنین. پس عجله کنین!

شرکت ال‌جی و گلدیران با توجه به استقبال بی‌نظیر آشپزهای ایرانی از مسابقات بزرگ سرآشپز خانگی، امسال نیز دوازدهمین مسابقات سالانه  را با اتفاقات هیجان‌انگیز برگزار خواهد کرد.

اگر فکر می‌کنید آشپزی‌تان نظیر ندارد، می‌توانید با شرکت در این مسابقات هنر خود را به ایرانیان نشان دهید. مهم نیست در کجای ایران حضور دارید، فقط کافی است طبق دستورالعمل مسابقه عکس و دستور پخت خود را بفرستید تا بتوانید علاوه بر شرکت در یک مسابقه استثنایی و نشان دادن مهارت‌های خود، از جوایز ویژه این دوره مسابقات نیز بهره‌مند شوید. این مسابقات از تاریخ ۱۵ آبان تا 24 آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

photo_2017-12-03_20-27-06

از میان شرکت‌کنندگانی که عکس و دستور پخت غذای خود را برای ما می‌فرستند، ۱۲ تیم (هر تیم شامل ۲ نفر) به مرحله اول راه پیدا خواهند کرد. این منتخبین بعد از اعلام نتایج اولیه، برای پخت غذا در برابر هیات داوری به مدارس آشپزی ال­جی/ گلدیران در سراسر ایران فرستاده می‌شوند تا پس از تایید داوران از میان این ۱۲ تیم، ۴ تیم شرکت‌کننده انتخاب و به مسابقات نهایی کشوری در تهران راه پیدا کنند.

هیچ‌کسی در این دوره از جایزه بی‌نصیب نخواهند ماند. علاوه بر اینکه به برگزیدگان در مرحله اول یک هدیه نفیس جهت قدردانی تعلق می‌گیرد، در طول برگزاری مسابقات هم هر هفته به قید قرعه جوایز نفیسی به مشارکت‌کنندگان در صفحه مجازی مربوط اهدا خواهد شد.برای اطلاع از این جوایز و شرایط شرکت در مسابقه به صفحه اینستاگرام lg.mysolardom@ مراجعه فرمایید.

lghcc12-e1509948670797

فینال کشوری این مسابقات بزرگ در تهران برگزار می‌شود که ۴ تیم برگزیده (در قالب تیم‌های دونفره) به رقابت می‌پردازند. از میان ۴ تیم شرکت‌کننده، یک تیم به عنوان تیم برنده به دوره آموزشی آشپزی بین‌المللی فرستاده می‌شود و علاوه بر این به عنوان آشپز افتخاری امکان ادامه همکاری با مدارس آشپزی  ال جی/گلدیران برای آنها فراهم می‌شود. به سایر تیم‌های حاضر در مسابقه نهایی نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

برای شرکت در مسابقه «سرآشپز خانگی»، عکس + کپشن غذای خلاقانه‌تان را با هشتگ  #LGHCCiran12 در اینستاگرام منتشر کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید