۲۰ آذر ۱۳۹۶

هدست LG TONE Platinum با طراحی سیستم صوتی هارمن کاردون پلاتینوم

هدست LG TONE Platinum  در طی سالها همکاری با هارمن کاردون در زمینه تنظیم صدا، تصویر برندی عالی از خود برجای گذاشته است، چرا که هارمن کاردون نامی است شناخته‌شده در صنعت جهانی صدا. این محصول توانسته سطح کیفی پلاتینوم (ممتاز) را که بالاترین استاندارد هارمن کاردون است بدست آورد.

HBS-1100_USP_4-2

اولین aptX HD در جهان برای موسیقی  Hi-Fi

کُدک بی‌سیم که تکامل‌یافته aptX سابق است و برای اولین بار روی هدست‌های بلوتوث دار استفاده شده است، داده‌های صوتی 24 بیتی را، بدون اینکه افت یا آسیبی در صدا رخ دهد؛ انتقال می‌دهد. بدین ترتیب، کیفیت صدایی بسیار نزدیک به صدای اصلی، حتی بالاتر از کیفیت CD حاصل می‌شود.

HBS-1100_USP_4-3_D1

صدای عالی با واحد آرماتور متعادل

TONE Platinum  (واحد BA آرماتور متعادل) برای اولین بار در هدست‌های بلوتوث‌دار بکار گرفته شده است. این واحد با داشتن عملکردی فوق‌العاده در پاسخ فرکانسی، صدایی با وضوح بالا و نزدیک به صدای اصلی تولید می‌کند. براثر تلفیق صدا با جداره‌های آلومینیومی اطراف آن، صدایی بی‌نظیر تولید می‌شود که می‌تواند با سایر هدفون‌های سیمی ممتاز رقابت کند.

HBS-1100_USP_4-4

تزئیناتی از آلیاژ آلومینیوم با برش‌های الماسی

طراحی منحنی زیبا از جنس فلز واقعی با برش‎هایی به ظرافت برش‌های الماس ، که تولید مشابه آن کار ساده‌ای نیست، پیشرفتی چشمگیر در طراحی و گامی به جلو خواهد بود.

HBS-1100_USP_4-5_D01

صدای واضح در تماس با میکروفن‌های دوگانه  MEMS

TONE Platinum برای بهتر شدن کیفیت تماس از دو میکروفن MEMS استفاده کرده است.
فناوری صوتی این هدست که به جدیدترین قابلیت‌ها همچون کاهش نویز دو میکروفن و جلوگیری از نویز باد مجهز شده است باعث انتقال واضح‌تر صدا حتی در محیط‌های بسیار پر سر و صدا و شلوغ مثل خیابان یا مترو می‌شود، به گونه ای که کاربران می‌توانند به راحتی با تلفن صحبت کنند.

HBS-1100_USP_4-6_D

یادداشت صوتی

آخرین نسخه برنامه Tone & Talk که از قابلیت‌های کاربردی بیشتر و کاربر پسندتر از قبل برخوردار است، یادداشت ساده‌ای را می‌توانید به راحتی با صدای خود ذخیره کنید. (در کنار نمایش اندازه یا زمان یادداشت)

برنامه Tone&Talk را از فروشگاه Google Play یا Apple App Store دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید