۱۷ دی ۱۳۹۶

ال‌جی وی ۳۰: “وی“ برای ویدیو

وب‌سایت جی اس ام آرنا (gsmarena.com) مثل هر سال شروع به انتخاب برترین تلفن‌های هوشمند کرده است. در میان این انتخاب‌ها، نام پرچمدار ال‌جی، ال‌جی V30، در صدر فهرست به عنوان برترین تلفن هوشمند برای فیلم‌برداری چشم می‌‌خورد. نظر این وب سایت را در ادامه بخوانید.

تلفن‌های هوشمندی که به عنوان پرچمدار از سوی برندهای مختلف در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند دوربین‌های خیلی خوبی داشتند اما به جرئت می‌توان گفت که در برخی از آنها قابلیت فیلم‌برداری بهتر از عکاسی است و یا مدل‌هایی هستند که عکاس بهتری هستند تا فیلم‌بردار.

ال‌جی وی ۳۰: وی برای ویدیو

سری وی ال‌جی بهترین انتخاب برای فیلم‌برداری به شما می‌روند و کنترل بیشتری، مخصوصاً در حالت فیلم‌برداری دستی، برای ضبط فیلم‌هایتان ارائه می‌دهد. حالت دستی فیلم‌برداری به تنهایی یکی از قابلیت‌های ویژه به حساب می‌آید که هر دوربین تلفن هوشمندی آن را ندارد. ضبط صدای جهت‌مند و هدایت‌شده ممکن است در این نسل به دلیل عدم وجود میکروفون‌های کافی به چشم نخورد اما در بخش صدا، هنوز نوار کشویی را برای دسترسی به آن دارید تا هم بتوانید فیلترها را تنظیم کنید و هم میزان صدا را بالا و پایین ببرید. همچنین، شما می‌توانید سرعت کادربندی، سرعت بیت، سرعت شاتر، ایزو و تراز سفیدی را به اختیار خودتان دستکاری و متعادل کنید. راستی، قابلیت Focus Peaking نیز در این تلفن هوشمند وجود دارد که برای فوکوس عملکرد خیلی جالبی دارد. جالب است بدانید که برخی مدل‌ها از تلفن‌های هوشمند پرچمدار هنوز نتوانسته‌اند چنین سطح از کنترل پیشرفته را حتی در حالت عکاسی دستی فراهم کنند و ما اینجا داریم از قابلیت‌های قدرتمند فیلم‌برداری حرف می‌زنیم!

1514752638_top-10-phones-of-2017-best-video-recording

ویژگی برجسته‌ای که در ال‌جی وی ۳۰ برای اولین بار معرفی شد حالت Cine Mode است که به شما پنلی از ۱۵ جلوه یا افکت رنگی پیش‌فرض می‌دهد تا فیلم‌های شما ظاهر خاصی داشته باشند. ال‌جی دوست ندارد در مورد این قابلیت کلمه “فیلتر” را به کار ببرد زیرا معمولاً فیلترها در عکاسی به کار می‌روند. شما می‌توانید یک فیلم ساده ضبط کنید و بعداً بر حسب دلخواه خود به آن جلوه‌های خاص بدهید.

یکی دیگر از قابلیت‌های برجسته در ال‌جی وی ۳۰ را می‌توان Point Zoom دانست که به شما امکان می‌دهد روی هر سوژه‌ای که دلتان می‌خواهد در هر بخش خاص تصویر زوم کنید نه فقط در مرکز آن.

01

البته، اگر نتیجه نهایی و فیلمی که شما ضبط می‌کنید خوب نباشد، هیچ کدام از این قابلیت‌ها فایده‌ای ندارد اما با وی ۳۰ باز هم جای نگرانی نیست. مطمئن باشید که فیلم‌برداری با ال‌جی وی ۳۰ همیشه بهترین نتایج را به شما ارائه می‌دهد. در صورتی که ال‌جی وی ۳۰ فیلم‌برداری ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را داشت می‌توانست به سمت پرچمدار بودن سوق پیدا کند.

وجود یک دوربین واید با زاویه گسترده در این تلفن هوشمند نیز یک مزیت ویژه به شمار می‌رود که دوربین را به یک فیلم‌بردار عالی مبدل می‌کند که همیشه همراهتان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید