۳۰ دی ۱۳۹۶

معرفی سیستم عامل Android Wear 2.8 گوگل برای ساعت‌های هوشمند

گوگل سیستم عامل Android Wear 2.8 را با چند قابلیت جدید برای ساعت‌های هوشمند منتشر کرد​.

گوگل  اعلام کرد که نسخه جدیدی از سیستم عامل Android Wear را برای ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های همراه منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی گوگل این نسخه از سیستم عامل Android Wear هم اکنون با شماره نسخه 2.8 و همراه با چند قابلیت جدید در دسترس کاربران این دستگاه‌های هوشمند قرار گرفته است. اگرچه Android Wear 2.8 تنها دارای چند قابلیت جدید است اما بازهم ارزش ارتقا به این نسخه را دارد.

از میان این قابلیت‌های جدید می‌توان به نمایش بهتر و کامل‌تر اعلان‌ها بر روی صفحه اصلی ساعت‌های هوشمند اشاره کرد. لایه جدید طراحی شده برای این بخش هم اکنون قابلیت آن را دارد که اعلان‌ها را کامل‌تر از گذشته در معرض دید کاربران خود قرار دهد. علاوه بر این با تاریک‌تر شدن صفحه پس زمینه، هم اکنون امکان خواندن اطلاعات و مشاهده اعلان‌ها راحت‌تر از گذشته صورت خواهد گرفت و مصرف انرژی کلی دستگاه نیز کمتر خواهد بود. به‌روز رسانی برنامه‌های موجود بر روی دستگاه‌ها، از دیگر تغییرات مهم صورت گرفته در این نسخه است.

گوگل اعلام کرده است که دسترسی به این به‌روز رسانی از طریق برنامه اختصاصی Android Wear بر روی گوشی‌های هو‌شمند قابل دسترس است و امکان به‌روز کردن این دستگاه‌ها از طریق آپدیت‌های مرسوم OTA امکان پذیر نیست. این به‌روز رسانی قرار است در طی روزهای آینده در دسترس تمامی کاربران این گجت‌های هوشمند قرار بگیرد.

منبع: وب سایت شهر سخت افزار

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید