۲۶ دی ۱۳۹۶

معرفی پیشرفته‌ترین نمایشگرهای ال‌جی در CES 2018

در نمایشگاه CES 2018، شرکت ال‌جی دیسپلی (LG Display) از اولین نمایشگر 65 اینچ UHD rollable OLED دنیا با قابلیت لول شدن پرده برداری کرد تا مثل همیشه پیشگامی جهانی خود را در صنعت تولید نمایشگر در معرض دیدگان گذارد.

شرکت ال‌جی دیسپلی، از شرکت‌های زیر مجموعه گروه ال‌جی که در زمینه تولید انواع نمایشگر تخصص دارد، نمایشگر OLED را در جنبه‌های مختلفی از زندگی مردم وارد کرده است تا نه تنها بر کیفیت تصویر این نمایشگر تأکید کند بلکه گستره وسیعی از کاربردها و طراحی را به مشتریان نشان دهد تا مردم بتوانند خودشان مستقیماً ارزش OLED را تجربه کنند. جدیدترین پیشرفت‌های این شرکت در فناوری IPS نیز در نمایشگاه CES 2018 عرضه شد تا تأکیدی بر پیشگامی نمایشگرهای LCD در صنعت باشد. تمام فناوری‌های مبتکرانه تحت شعار “Display Your Lifestyle” به معنای “سبک زندگی‌ات را نمایش بده” در معرض نمایش گذاشته شدند.

در این نمایشگاه، چندین نوع از نمایشگرهای OLED برای اولین بار در جهان پرده‌برداری شدند تا از مزایای این فناوری بیشترین بهره را ببرند. این نمایشگرها شامل یک نمایشگر لول‌شونده 65 اینچ از نوع UHD OLED و یک نمایشگر 8K OLED در ابعاد 88 اینچ بود. پیشرفت‌های جدید در فناوری صدای Crystal Sound OLED برای ارائه کریستالی و شفاف OLED نیز که باعث می‌شود صدا مستقیماً از روی پنل منتشر شود به نمایش در آمدند.

نمایشگر 65 اینچ لول‌شونده UHD OLED پیشرفت‌های فناوری منحصربه‌فرد نمایشگرهای OLED و پتانسیل نامحدود آنها را نشان می‌دهد. زمانی که به این نمایشگر نیاز نداریم می‌توانیم آن را لول کنیم و ابعاد کوچک این نمایشگر لول‌شده می‌تواند به معنی حمل ساده‌تر و نگهداری راحت‌تر از آن باشد. در نتیجه، استفاده بهتری می‌توان از فضا کرد؛ چیزی که تا کنون وجود نداشته است. نمایشگر 65 اینچ لول‌شونده با این قابلیت حمل که همتایی ندارد به کاربران امکان می‌دهد تا از محتوا با روشنایی و وضوح بالا در هر زمان و هر مکان لذت ببرند. شرکت ال‌جی دیسپلی با ابتکارات جدید خود در زمینه نمایشگرهای لول‌شونده به پیشگامی در صنعت با ایجاد فرصت‌ها و بازارهای جدید ادامه می‌دهد.

6619694669761600_3

ابتکار دیگر ال‌جی دیسپلی، تولید اولین نمایشگر 88 اینچ 8K OLED بود که آن هم از فناوری صدای Crystal Sound OLED در نمایشگر خود بهره می‌برد. در این فناوری صدای 2.1 کانال به 3.1 کانال ارتقا یافته است. از دیگر فناوری‌های OLED به نمایش در آمده در نمایشگاه CES 2018 نمایشگرهای فرانما یا شفاف 55 اینچ و تلویزیون کاغذ دیواری OLED در ابعاد 77 اینچ بود.

شرکت ال‌جی دیسپلی فناوری IPS را مدام بهتر می‌کند و اکنون این فناوری زاویه دید گسترده، سرعت انتقال بیشتر و تصویر باکیفیت‌تری در نمایشگرهای LCD دارد. این شرکت با همگرایی دو کاربرد جدید صدا و لمس و توسعه فناوری IPS در محصولات بزرگ‌تر و باکیفیتِ خیلی بیشتر به پیشگامی در بازار محصولات ممتاز و پیشرفته ادامه می‌دهد.

ال‌جی دیسپلی با گنجاندن رنگ‌های نانو در نمایشگرهایش با استفاده از بازتولید دقیق اجزای رنگ در مقیاس نانو در واقع رنگ‌های غنی را به نمایش می‌گذارد و فناوری U-IPS سرعت انتقال را بیشتر و شدت نوری که از پنل بازتابانیده می‌شود را کاهش می‌دهد. این شرکت تنوع بالایی از محصولات LCD را که از فناوری IPS بهره می‌برند در نمایشگاه CES 2018 نشان داد. این نمایشگرها شامل نمایشگر 65 اینچ Art Glass برای تلویزیون و نمایشگرهای 14 و 31.5 اینچ برای مانیتور بود.

شرکت ال‌جی دیسپلی فناوری صدای کریستالی خود را در محصولات LCD دیگرش مانند نوت‌بوک‌ها و مانیتورها به کار می‌برد. فناوری صدای کریستالی این شرکت با خلاص شدن از شر بلندگوهای جداگانه باعث می‌شود سطح خود نمایشگر صدایی واقعی و غنی‌تر نسبت به بلندگوهای جداگانه را ارائه دهد. ال‌جی دیسپلی اولین بار این فناوری را در محصولات بازی ارائه خواهد کرد و پس از آن محصولاتی را متناسب با این ویژگی برای هر بخش از لوازم خود تولید می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید