۲۳ دی ۱۳۹۶

نمایشگر تجاری و تبلیغاتی منعطف ال‌جی OLED Canyon در CES 2018

نمایشگر غول‌پیکر و غوطه‌ورکننده ال‌جی OLED Canyon با فناوری نمایشگر تجاری خیره‌کننده و منعطف ال‌جی در نمایشگاه CES 2018 بازدیدکنندگان را  شگفت‌زده کرد.

نمایشگر مواج ال‌جی OLED Canyon به طول ۲۸ متر از ۲۴۶ نمایشگر OLED با فناوری فریم باز ال‌جی تشکیل شده که به شکل‌های مقعر و محدب چیده شده‌اند و برای ده‌ها هزار نفر از بازدیدکنندگان تجربه مثال‌زدنی از مشاهده یکی از عجایب طبیعی دنیا را میسر می‌کند.

سازه OLED Canyon ال‌جی در غرفه بزرگ ال‌جی در نمایشگاه CES و درست در مجاورت ورودی اصلی مرکز همایش لاس وگاس با ۹۰ نمایشگر مقعر و ۱۵۶ نمایشگر محدب از نوع فریم باز در معرض نمایش بازدیدکنندگان بود. بازدیدکنندگان در مسیر این سازه مواج و پیچ و تاب دار ۲۸ متری قدم می‌زدند و تصاویر خیره‌کننده و باکیفیت این نمایشگرها را با ۲ میلیارد پیکسل OLED که از خود نور می‌دهند تجربه میکردند. تجربه باورنکردنی فیلم و جاذبه‌های طبیعی خیره‌کننده مانند جنگل، یخچال، آبشار، کولاک و چیزهایی از این قبیل با صدای غوطه‌ورکننده Dolby Atmos که در تمامی تلویزیون‌های OLED ال‌جی برای سال ۲۰۱۸ تعبیه شده جلوه شگفت‌‌آورتری ایجاد می‌کرد.

فناوری OLED ال‌جی از پیکسل‌هایی که خودشان نور می‌دهند بهره می‌برد تا کنترل دقیق روشنایی و کیفیت تصویر را در اختیار داشته باشند. از آنجا که این نوع نمایشگر هیچ منبع نور جداگانه‌ای ندارد بی‌نهایت سبک وزن، باریک و انعطاف‌پذیر است.

با استفاده از این فناوری منحصر به فرد، ال‌جی از نمایشگرهای OLED خود که فریم باز دارند برای مصارف تجاری استفاده می‌کند زیرا قابلیت انعطاف و سفارشی شدن دارند. به همین دلیل هم یک شاهکار هنری و هم نمایشگر تبلیغاتی کاربردی بی‌نظیر محسوب می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید