۲۱ دی ۱۳۹۶

نگاهی به آشپزخانه پیشرفته ال‌جی بر پایه هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2018

ال‌جی در نمایشگاه CES 2018 از نگرش خود برای آشپزخانه هوشمند متصل پرده‌برداری کرد.

آشپزخانه مدرن ال‌جی با وجود لوازمی نظیر یخچال InstaView ThinQ، گازهای فردار EasyClean و ماشین ظرفشویی QuadWash ال‌جی جایی برای نگرانی در مهیا کردن غذای هر روز باقی نخواهد گذاشت. این محصولات بازده و کارایی را افزایش داده و به شما امکان می‌دهند تا ساعات با کیفیت‌تری را در خانه سپری کنید.

برند هوش مصنوعی ThinQ  برای لوازم الکترونیک و لوازم خانگی ال‌جی طراحی شده است. با کمک هاب بلندگوی هوشمند ال‌جی می‌توان فرمان‌های صوتی برای انجام عملکردهای خاص لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری ال‌جی ارائه کرد.

lg-ces-pre-brief-tvs-speakers-10

لوازم خانگی ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی و وای-فای از طریق مشارکت با شرکت‌های Innit و SideChef تنوع بالایی از خدمات را برای کاربران مهیا می‌کنند. فر EasyClean ال‌جی با اتصال به برنامه کاربردی مناسب می‌تواند اطلاعات دستور غذا را به صورت بی‌سیم و خودکار دریافت کند و مرحله پیش گرمایش با دمای خاص و مدت زمان مشخص را شروع نماید. وقتی فر (مجهز به پوشش لعابی پیشرفته هیدروفیلی) نیاز به تمیز شدن داشت اعلانی به صورت خودکار به تلفن هوشمند صاحبخانه ارسال می‌کند. علاوه بر این، هنگامی که از اجاق گاز برای آشپزی استفاده می‌کنید، هود روی گاز و لامپ نیز به صورت خودکار روشن می‌شوند.

در ویدئوی زیر گوشه‌ای از آشپرخانه شیک و پیشرفته ال‌جی در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه CES 2018 را مشاهد می‌کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید