۲۶ دی ۱۳۹۶

یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در CES 2018

یخچال InstaView ThinQ ال‌جی مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته در سرمایش را به همراه آسایش و کارایی بالا در خود گنجانده است.

این یخچال نمایشگر ۲۹ اینچ LCD دارد که با دو ضربه از نمایشگر کامپیوتر به شیشه شفافی مبدل می‌شود. یخچال InstaView ThinQ ال‌جی یخچال هوشمندی است که به شما دستور غذاهای خوشمزه بر اساس چیزهایی که در یخچال موجود است ارائه می‌دهد تا پاسخی متحول‌کننده به این پرسش‌ بی‌وقفه شما بدهد: “شام چی بخوریم؟”.

وقتی که دستور غذایی مورد نظر انتخاب شد، یخچال به طور خودکار اطلاعات را از طریق الکسا به فر ارسال می‌کند و به سرآشپز با فرمان صوتی راهنمایی می‌کند که هر مرحله از طبخ غذا را چطور انجام دهد تا آشپزخانه و محیط آشپزی بی‌نظم و به هم ریخته نباشد. کاربران می‌توانند به طور مستقیم از روی یخچال InstaView ThinQ با وسیله آمازون موزیک، iHeartRadio و دیگر سرویس‌های پخش موسیقی به آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته و به آنها گوش دهند تا تجربه آشپزی و صرف غذا برایشان لذت‌بخش‌تر شود.

همچنین، یخچال InstaView ThinQ سیستم مدیریت غذای یکپارچه‌ای از طریق پلت‌فرم webOS ال‌جی و فناوری تشخیص صدای الکسا دارد. برچسب (تگ) هوشمند به شما امکان افزودن استیکر، برچسب و تاریخ انقضای خوراکی‌های موجود در یخچال هوشمند را می‌دهد و با نزدیک شدن به تاریخ انقضای یک ماده غذایی شما را باخبر می‌کند. وقتی به فروشگاه برای خرید مواد غذایی می‌روید، می‌توانید از طریق تلفن هوشمند متصل خود محتوای یخچال را چک کنید و با مشاهده تصاویری که دوربین زاویه گسترده با نمای پانوراما که داخل یخچال InstaView ThinQ  تعبیه شده اطلاعات لازم برای خرید مواد مورد نیاز را به دست آورید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید