۰۹ دی ۱۳۹۶

اختصاصی جی‌اس‌ام: تاریخ عرضه LG V30 در ایران

بسیاری از کاربران که طرفدار گوشی‌های سری V ال‌جی هستند همواره درباره تاریخ ورود وی 30 به بازار ایران می‌پرسند. یکی از مسئولان شرکت مدیاپردازش در مصاحبه اختصاصی با جی‌اس‌ام سرانجام تاریخ رسمی فروش این پرچمدار در ایران را تایید کرد.

چهارشنبه گذشته، در حاشیه افتتاح برندشاپ جدید ال‌جی در بازار چارسو تهران وب سایت جی‌اس‌ام مصاحبه‌ای اختصاصی با آقای مزدک ابراهیمیان، عضو هیئت مدیره و معاونت برند مدیاپردازش، انجام داد که در خلال آن به یکی از بزرگ‌ترین سوالات طرفداران ال‌جی پاسخ دادند و تاریخ عرضه LG V30 در ایران را مشخص کردند.

  • ضمن عرض تبریک برای بازگشایی فروشگاه جدید ال‌جی، بفرمایید هدف از ایجاد چنین فروشگاه بزرگی برای محصولات قابل حمل ال‌جی چه بوده است؟

برای شرکت ال‌جی بسیار مهم است که در بهترین نقاطی که به عنوان بورس محصولات هر کشوری شناخته می‏شود به بهترین شکل ممکن حضور داشته باشد. با توجه به اهمیتی که خیابان جمهوری و پاساژ چارسو در بازار گوشی‌های موبایل ایران دارد، شرکت ال‌جی تصمیم گرفت فروشگاهی با متراژ 330 متر مربع و استاندارهای جهانی در این موقعیت ایجاد کند.

lg_v30_colorsmix-w782

  • بسیاری از طرفداران گوشی‌های ال‌جی منتظر ورود LG V30 به بازار ایران هستید، آیا زمان ورود این پرچمدار به بازار کشور مشخص شده است؟

گوشی LG V30 به احتمال بسیار زیاد اواسط بهمن ماه وارد بازار می‏شود و قیمت آن هم همزمان با عرضه گوشی اعلام خواهد شد.

  • آیا V30 نیز همچون پرچمداران سری G ال‌جی با پکیج ویژه به فروش می‌رسد؟

خیر. برای V30 چنین پکیچی وجود نخواهد داشت.

DSC_0083

  • با توجه به اینکه گارانتی مدیاپردازش یکی از خوشنام‌ترین گارانتی‌های گوشی‌های هوشمند است و کاربران ایرانی به این نام اعتماد کامل دارند، آیا مدیاپردازش در نظر دارد خدماتی ویژه و متمایز از سایر گارانتی‌ها به مشتریان خود ارائه دهد؟

مدیا پردازش در حال حاضر سه برند ال‌جی، اپل و هوآوی رو پوشش می‌دهد. با توجه به اینکه مجموعه مدیاپردازش اهمیت ویژه‌ای به بحث خدمات می‌دهد، در تلاش است تا در آینده نزدیک خدمات خود را به شکل بهتر و کامل‌تری ارائه دهد. مواردی مثل گارانتی تعویض، ضربه خوردگی، شکستگی، بیمه و کلوپ مشتریان که پیش از این در بازار کشور وجود نداشته ولی مدیاپردازش در صدد است تا این موارد را نیز به گارانتی خود اضافه کند.

  • ممنون از اینکه وقتتان را در اختیار جی‌اس‌ام قرار دادید.
  • از شما ممنونم و برای جی‌اس‌ام آرزوی موفقیت می‌کنم.

۴ نظر

پیروز ۱۰ دی ۱۳۹۶ پاسخ

اواسط بهمن ماه؟!!! تازه اونم به احتمال زیاد. اگه قراره اونقدر صبر کنیم که میریم s9 میگیریم.

امین ۱۲ دی ۱۳۹۶ پاسخ

واقعن که بازاریابی تون…
همه مشتری ها رو از دست دادین

رضا ۱۳ دی ۱۳۹۶ پاسخ

اقا مزدک زحمت نکش من صبرم تموم شد رفتم جی ۶ پریم خریدم
اواسط بهمن
حتما قیمتش هم ۳ ب بالا هست

طارق ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

باباتوروخدا زودتربیارید من وی ۲۰خودمو فروختم بخاطر وی۳۰نمیخوام جی۶ بگیرم بابا یه تاریخ درست بگید واقعا همه مشتریانتونو از دست میدید شبوروز تو فکر وی۳۰ام

نظر دهید