۱۷ دی ۱۳۹۶

افتتاح فروشگاه‌های جدید گلدیران پلاس در شهران، ملت و قلهک تهران

فروشگاههای گلدیران پلاس شهران، ملت و قلهک در تهران با حضور مدیران ارشد گلدیران و ال جی افتتاح شد.

این فروشگاه‌ها، از زیرمجموعه‌های “ فروشگاه‌های زنجیره‌ای گلدیران” هستند که مدیریت آن‌ها مستقیما توسط گلدیران صورت گرفته و بر اساس بالاترین استانداردهای درون فروشگاهی اداره می‌شوند. در این فروشگاهها، گسترهه محصولات صوتی و تصویری، لوازم خانگی و موبایل ال‌جی به صورت نمایشگاهی عرضه شده و مشتریان می‌توانند ضمن لمس تکنولوژی روز دنیا، تجربه‌ای متفاوت از خرید راحت و لذت بخش داشته باشند.

 هدف اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای گلدیران پلاس ارائه بالاترین استاندارد خدمات به مشتریان است. در این دست فروشگاه‌های منحصر به فرد، ضمن تدارک فضای نمایشگاهی و لمس محصولات از نزدیک، مشتریان برای اولین بار در کشور با زنجیره‌ای از خدمات مبتنی بر ارزش افزوده، احترام به مشتریان برای یک تجربه عالی خرید روبرو می شوند. تمامی پرسنل این فروشگاه‌‌ها برای ارائه خدمات و احترام به مشتریان آموزش دیده‌اند و با اطلاعات کامل از تمامی محصولات مشتری را برای خریدی هرچه بهتر راهنمایی می‌کنند و در عین حال تجربه خرید مصرف‌کنندگان را به سطح بالاتری  ارتقا می‌دهند. این امربه عنوان مزیت رقابتی مهم برای گلدیران باعث افزایش رضایتمندی  و وفاداری مشتری به برند خواهد شد.​

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران افتخار دارند محصولات دارای تکنولوژی روز دنیا را با هدف نشان دادن «روی خوش زندگی» به مشتریان عرضه کنند.

لازم به توضیح است که مدیریت فروشگاه های گلدیران پلاس مستقیما توسط “شرکت فروشگاه های زنجیره ای گلدیران” و بر اساس بالاترین استانداردهای درون فروشگاهی انجام می شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید