۲۴ دی ۱۳۹۶

ال‌جی V30 در نمایشگاه CES 2018

سری V ال‌جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی را با خود به ارمغان آورده که خلق محتوا با کیفیت بالا را امکان‌پذیر کرده است؛ ال‌جی V30 که در نمایشگاه CES 2018 در معرض عموم گذاشته شد نیز از همان رگ و ریشه است.

با وجود نمایشگر ۶ اینچ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ این محصول نسبت به مدل پیشین خود ۸ میلی‌متر کوتاه‌تر و ۳ میلی‌‌متر باریک‌تر است که نتیجه آن گرفتن محکم‌تر و راحت‌تر در دست است. ال‌جی V30 با ضخامت ۷٫۳ میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرم سبک‌ترین تلفن هوشمند در خانواده ۶ اینچ‌هاست. شیشه‌ مقاومی که جلو و پشت گوشی را پوشانده از تمامی جهت‌ها انحنا پیدا کرده است تا ظاهر شیک‌تر و مدرن‌تری داشته باشد.

نمایشگر +QHD با ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل از نوع OLED FullVision سرعت پاسخگویی سریع‌تری دارد و در زمان مشاهده فیلم‌های اکشن یا بازی‌هایی که حرکات سریع دارد سایه افتادن تصاویر را به حداقل رسانده است. ال‌جی V30 از این سرعت پاسخگویی سریع و گرافیک استثنایی که با پردازنده موبایلی کوالکوم اسنپدراگون ۸۳۵ تقویت می‌شود بهره می‌برد تا از Daydream پشتیبانی کند؛ Daydream پلت‌فرم گوگل برای استفاده از واقعیت مجازی با کیفیت بالا در تلفن همراه است. کاربران با Daydream می‌توانند دنیایی جدید را کشف کنند، از سینمای واقعیت مجازی شخصی خود لذت ببرند، بازی‌هایی زنده و طبیعی را انجام دهند و خودشان را در مرکز صحنه بازی حس کنند.

ماژول پیشرفته دوربین دوگانه از دوربین ۱۶ مگاپیکسل با زاویه استاندارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسل با زاویه گسترده برخوردار است که کوچک‌تر از ماژول ال‌جی V20 طراحی شده است. در نتیجه، سطح پشت ال‌جی V30 تقریباً صاف‌ است. برای ایجاد صاف‌ترین و واضح‌ترین تصویر، دوربین زاویه استاندارد با تثبیت نوری تصویر (OIS)، تثبیت الکترونیک تصویر (EIS) و فوکوس خودکار هیبرید که ترکیبی از فوکوس خودکار تشخیص لیزر و فوکوس خودکار تشخیص حالت است پشتیبانی می‌شود.

 این تلفن هوشمند پرچمدار با دوربینی که لنز F1.6 Crystal Clear Lens دارد و حالت فیلم‌برداری Cine Video برای پدید آوردن محتوایی طراحی شده است که ظاهری حرفه‌ای دارد اما به پیچیدگی سطح حرفه‌ای نیست.

ال‌جی V30 امکانات ویدئویی قدرتمندی دارد که از این تلفن هوشمند پیشگامی در عرصه فیلم‌برداری تلفن‌های هوشمند می‌سازد. دوربین اصلی در پشت V30 از دریچه دیافراگم F1.6 برخوردار است و نور بیشتری را دریافت می‌کند. در نتیجه عکس‌های شما را روشن‌تر و زنده‌تر نمایش می‌دهد.

ال‌جی V30 جدید با بسیاری از نوآوری‌های صنعت همراه خواهد بود که با کمک آنها استاندارد جدیدی در تحول تلفن‌های هوشمند ممتاز و پیشرفته ایجاد خواهد کرد:

  • اولین دوربین دوگانه با دریچه دیافراگم F1.6
  • اولین لنز کریستالی شفاف (Crystal Clear Lens)
  • حالت ویدئوی سینمایی (Cine Video) برای ساخت ویدئوهایی با کیفیت یک فیلم سینمایی
  • اولین نمایشگر OLED FullVision
  • صدای درجه یک با Hi-Fi Quad DAC پیشرفته
  • تنظیم صدا با B&O PLAY
  • تشخیص صدا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید