۲۷ دی ۱۳۹۶

بلندگوهای قدرتمند و جدید ال‌جی در CES 2018 با قابلیت‌های دی‌جِی، کارائوکه و نورپردازی

شرکت ال‌جی محصولات صوتی جدیدش را در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. این محصولات بسیار پیشرفته، صدایی باکیفیت‌تر، واضح‌تر و هوشمندتر دارند که قرار است نگرش مردم در مورد سینمای خانگی را عوض کند.

قابلیت جدید لوازم صوتی ۲۰۱۸ ال‌جی، فناوری صدای پیشرفته با عملکرد بالا از سوی شرکت صوتی Meridian است که صدا را طبیعی‌تر و گرم‌تر جلوه می‌دهد. امسال، ال‌جی برای تمامی عاشقان موسیقی و فیلم محصولی جدید را عرضه می‌کند؛ از ساندبار با فناوری Dolby Atmos گرفته تا بلندگوهای همراه و جدیدترین بلندگوهای هوشمند.

برای همه کسانی که عاشق مهمانی هستند، ال‌جی چند مدل بلندگو عرضه کرده است که برترین قابلیت‌های صوتی را ترکیب کرده‌اند. این دستگاه‌های صوتی همه‌کاره، طیف وسیعی از ویژگی‌ها را دارند و همه را به وجد می‌آورند. ویژگی‌هایی مثل قدرت ۱۸۰۰ واتی، قابلیت‌های DJ، کارائوکه و البته نورپردازی. همچنین جدیدترین بلندگوهای ال‌جی از رابط کاربری راحت، بدنه محکم و با دوام و روش‌های اتصال متنوع بهره می‌برد تا بتوانید به راحتی آهنگ دانلود کرده و پخش کنید.

آقای سئو یانگ-جایی، رئیس بخش مسرگرمی‌های خانگی ال‌جی، می‌گوید:  «از زمانی که ال‌جی اولین رادیو را حدود ۶۰ سال پیش در کره معرفی کرد، فناوری صدا پیشرفت بسیار زیادی کرده است. در نمایشگاه امسال CES ما توانسته‌ایم بدون افت کیفیت صدا این قابلیت‌ها را ارائه دهیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید