۲۳ دی ۱۳۹۶

نحوه”سرخ کردن “مواد غذایی با مایکروویو سولاردام ال‌جی

از آنجایی که بسیاری از ایرانیان به اثرات مصرف زیاد روغن بر سلامتی اهمیت زیادی می‌دهند، ال‌جی قابلیت سرخ‌ کردن سالم را به این دستگاه افزوده است تا امکان طبخ غذاهای خوشمزه با مصرف کم روغن فراهم شود.

بنا بر سوال های مکرر شما کاربران عزیز در مورد نحوه”سرخ کردن “مواد غذایی با مایکروویو سولاردام ال‌جی، تصمیم داریم این بار مراحل سرخ کردن را به شما آموزش دهیم:

برای سرخ کردن همه مواد، می‌توان از ترکیب شماره یک (co-1) قدرت 180 وات حدود 7 الی 8 دقیقه زمان داد.

برای سیب زمینی بهتر است ابتدا سیستم مایکرو 900 وات حدود 3 الی 4 دقیقه (حتماً در این حالت ظرف با درپوش باشد) و سپس ظرف را بدون درپوش در پخت ترکیبی شماره یک (co-1) قدرت 180 وات 7 الی 8 دقیقه قرار دهیم.

Solardom-Persia-Plus-e1444219827177
نکته: زمان‌های ذکر شده به صورت تقریبی هستند و لازم است حتماً ما بین پخت یک بار کلید توقف (Stop) را بزنید و غذا را چک کنید.

نکته: برای سرخ کردن در دستگاه، از روغن زیاد استفاده نشود و فقط در حد چرب شدن با برس آشپزی چرب کنید.

هیتر نوری ذغالی گامی بلند در زمینه وسایل پخت و پز خانگی است. در راستای طبخ طبیعی و سالم غذا، این فناوری واقعاً برگی برنده است. هیتر نوری ذغالی نه تنها چربی‌های غیرضروری را از بین می‌برد بلکه برخلاف آنچه طی فرآیند طبخ در اجاق‌های سنتی روی می‌دهد، جلوی از دست رفتن مواد مغذی را می‌گیرد. از همه مهمتر، این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که زندگی را راحتتر می‌کند. به لطف این فناوری‌ها ما توانسته‌ایم جایگاه اول برندمان را در ایران حفظ کنیم.

۷ نظر

سمیه ۳ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام وقتتون بخیر
من ۵ساله که سولار ال جی خریدم،ولی متاسفانه جز گرم کردن غذا استفاده ی دیگه ایی ازش نکردم،خوشحال میشم راهنماییم کنید چطور ازش بیشتر استفاده کنم،مثلا برای خشک کردن میوه ها

ال جی ۴ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام سمیه عزیز،

لطفا عبارت «خشک کردن میوه» را در بخش جست و جو یا Search که با علامت ذره بین در قسمت بالا و سمت چپ صفحه با علامت ذره بین دیده می‌شود تایپ کنید، کلید جست‌وجو را بزنید و مطالب مرتبط با این موضوع را پیدا کنید.

متشکریم از شما

سیمین ۷ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام وقت بخیر لطفا اموزش سرخ کردن سیب زمینی با سولاردام رو میگید .

انسیه توکلی ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ

ای کاش به ویدیو می ذاشتید!

ترلان ۱۵ آبان ۱۴۰۰ پاسخ

سلام ای کاش طرز تهیه حلوا تو سولاردم رو توضیح میدادید

ساناز ۱۱ آذر ۱۴۰۰ پاسخ

سلام من تو اینستاگرام یه پیج آموزش آشپزی با مایکروویو و سولاردوم می بینم خیلی خوبه آدرسشو واستون می نویسم @pokht_o_paze_khonegi

محمودی ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ پاسخ

سلام دقیقا مثل خانم من

نظر دهید