۰۶ دی ۱۳۹۶

همکاری ال‌جی و شرکت فناوری‌های HERE برای توسعه خودروهای بدون راننده

این مشارکت قرار است نسل جدیدی از ارتباطات راه دور یا تلماتیک را در خودروهای بدون راننده ایجاد کند.

همکاری ال‌جی و شرکت HERE Technologies، پیشگام جهانی در زمینه نقشه‌برداری دیجیتال و خدمات مکان‌محور، نسل آینده تلماتیک را برای وسایل نقلیه خودران رقم خواهد زد. این راهکار فناوری تلماتیک پیشرفته ال‌جی را با اطلاعات دقیق نقشه و خدمات مکانی پلت‌فرم باز HERE درهم می‌آمیزد. این دو شرکت به واسطه همکاری برنامه‌ریزی شده خود با ایجاد مرکز ارتباطات و اطلاعات امن برای خودروهای پیشرفته بدون راننده در پی حمایت جهانی از سازندگان خودرو هستند.

ال‌جی از سال 2013 در بازار جهانی تلماتیک پیشگام بوده و متعهد شده است راهکاری برای نسل آینده خودروهای بدون راننده معرفی کنند که اطلاعات نقشه بسیار دقیقی داشته باشد تا بتواند نیاز صنعت رو به رشد وسایل نقلیه خودران را برآورده کند.

HD-Live-Map-Vehicle-Localization1

شرکت HERE در حال کار با خودروسازها در زمینه توسعه HD Live Map (نقشه زنده با کیفیت اچ دی) است که با استفاده از خدمات بسیار دقیق نقشه بر پایه کلاود می‌تواند از سیستم‌های دستیار راننده پیشرفته متصل یا ADAS و همین طور خودروهای بدون راننده پشتیبانی کند.

ال‌جی قرار است از HD Live Map در محصولات مشترک خود با این شرکت برای خودروسازها بهره‌ ببرد. این سیستم تمامی جاده‌ها و چیزهای اطرافش مانند علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی خیابان‌ها، محل عبور عابران پیاده، علائم محدودیت سرعت و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را تشخیص می‌دهد.

محصولات تلماتیک ال‌جی از فناوری‌های ارتباطی گوناگونی پشتیبانی می‌کند که از جی.پی.اس تا بلوتوث، وای-فای و ارتباطات شبکه موبایل متغیر است. مهندسان ال‌جی مجدانه در حال توسعه محصولات 5G هستند که 5 برابر سرعت بیشتری نسبت به LTE دارد و کندی عملکرد آن تا 90 درصد کمتر است. این محصولات برای عملکرد نسل آینده خودروهای بدون راننده بسیار ایده‌آل هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید