۰۶ دی ۱۳۹۶

پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل ال‌جی در جهان در مرکز خرید چارسو بازگشایی شد

شرکت ال‌جی طی یک مراسم باشکوه در مرکز خرید چارسو، یکی از بزرگترین و مجهزترین فروشگاه‌های موبایل خود را بازگشایی کرد.

در این مراسم که در روز چهارشنبه 6 دی‌ماه در حضور مدیران ارشد ال‌جی، گلدیران، مادیران، مدیا پردازش  و اصحاب رسانه‌ برگزار شده بود، ال‌جی با افتخار از این فروشگاه بسیار پیشرفته و بزرگ رونمایی کرد.

مرکز امور مشتریان ال‌جی جهت انجام امور نرم‌افزاری و مشاوره در مورد امور سخت‌افزاری برای راحتی مشتریان در محل  برند شاپ فروشگاه ال‌جی افتتاح شده است. مشتریان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل به هنگام خرید و یا جهت به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی خود در همان محل فروشگاه از این خدمات بهره‌مند شوند. همچنین خدمات فروشگاه از شنبه تا پنجشنبه از 10  صبح الی 6 بعدازظهر در اختیار مشتریان این فروشگاه قرار خواهد گرفت.

در این فروشگاه برای اولین بار می‌توانید از سری جدید لپ‌تاپ‌های فوق سبک و قدرتمند Gram ال‌جی بازدید کنید. این لپ‌تاپ سبک‌ترین مدل 15 اینچی در دنیا است و با وزنی کمتر از یک کیلوگرم بهترین مدل برای حمل‌ونقل محسوب می‌شود. از طرفی باتری این دستگاه نیز فوق‌العاده بوده و شما می‌توانید با یک‌بار شارژ تا 21 ساعت از لپ‌تاپ استفاده کنید. همچنین یکی از امکانات خاصی که در این فروشگاه برای اولین بار در اختیار مشتریان ال‌جی قرار می‌گیرد امکان مشاهده و تجربه مانیتورهای استاندارد و فوق عریض ال‌جی از نزدیک است. مانیتورهای فوق عریضی که بهترین گزینه برای کارهای گرافیکی و بازی کردن به شمار می‌روند.

photo_2017-12-27_15-52-13

فروشگاه موبایل ال‌جی، مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر برطرف کردن کلیه مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های همراه، خدمات بهتری در فضایی بزرگ‌تر در خدمت مشتریان ال‌جی قرار می‌دهد. همچنین این فروشگاه با شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.

فروشگاه جدید ال‌جی تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و هر سوال تخصصی و عادی که دارید بپرسید. حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه‌های ال‌جی تهیه کنید. ال‌جی قصد دارد در این فروشگاه کم‌نظیر تجربه خریدی برای شما رقم بزند که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید.

 فروشگاه ال‌جی چارسو که در قلب بازار موبایل ایران قرار دارد، طی چند سال گذشته توانسته رکورد فروش را زده و به پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل این شرکت در دنیا تبدیل شود. اکنون این فروشگاه محبوب غیر از بخش لوازم الکترونیکی مصرفی میزبان بخش موبایل هم شده است و با گسترش فضای خود و در مکانی جدید، میزبان بازدیدکنندگان بیشتری می‌شود. همچنین کل این بخش نیز دوباره بازسازی و دکوراسیون شده است تا بازدیدکنندگان گرامی بتوانند با آرامش و راحتی بیشتری از محصولات بازدید کرده و کار با آنها را تجربه کنند.

۲ نظر

سعید ۶ دی ۱۳۹۶ پاسخ

پس lg v30 چی شد؟ چرا هنوز معرفیش نکردین؟

محمد صالحی ۷ دی ۱۳۹۶ پاسخ

عالی است

نظر دهید