۰۱ بهمن ۱۳۹۶

ال‌جی استایلر جدید مجهز به فناوری مبتکرانه TrueSteam ال‌جی در نمایشگاه CES 2018

دستگاه مبتکرانه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر مجهز به وای-فای و سایر امکانات هوشمندی است که آسایش خیال بیشتری برای مشتریان امروزی با سبک زندگی مدرنشان فراهم می‌کند. استایلر جدید، که در نمایشگاه CES 2018 برای اولین بار به نمایش عموم درآمد، برای لباس‌های بیشتر کل اعضای خانواده از جمله لباس زیر بانوان، بلوز، کت و شلوار رسمی تا شلوار جین، پیراهن یا حتی البسه بچه‌گانه و عروسک‌های پارچه‌ای ظرفیت دارد.

رخت‌آویز متحرک ۵ تکه لباس را در خود جای می‌دهد. همچنین، قسمت اتوکشی که خیلی هوشمندانه داخل درب شیشه‌‌ای تعبیه شده، علاوه بر افزایش طول خط اتو به ۶۰ سانتی‌متر، کاهش چروک شلوار تا سایز ۴۸ را بر عهده می‌گیرد. گنجایش داخلی ال‌جی استایلر به اندازه‌ای بیشتر شده که می‌تواند از پس کت‌های زمستانی و کاپشن‌های پشمی هم بربیاید.

CES-2018-LG-Booth-Shot-34-1024x683

قابلیت وای-فای در خود استایلر و کنترل‌های ساده برای سازگاری با تلفن هوشمند کار مشتریان را راحت‌تر می‌کند و برنامه‌های مراقبت از لباس بیشتری را می‌توان دانلود کرد. برنامه کاربردی موبایل قادر است مصرف انرژی یا تنظیمات را کنترل کرده و خاتمه برنامه مراقبت از لباس را به کاربر اعلام کند. ال‌جی استایلر برای آن دسته از لباس‌هایی که برچسب NFC دارند با استفاده از برنامه‌ای در تلفن هوشمند اطلاعات لباس را اسکن می‌کند و برنامه مراقبت از لباسی را انتخاب می‌کند که برای آن لباس خاص طراحی شده است.

فناوری مبتکرانه TrueSteam ال‌جی قلب تپنده ال‌جی استایلر جدید است و به آرامی لباس‌ها را بهداشتی و ضدعفونی کرده و بوهای نامطبوع را از بین می‌برد. علاوه بر این، قادر است ۹۹ درصد از باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا را برطرف کند. سیستم اسپری داغ که مستقیم بر روی لباس‌ها اعمال می‌شود، افزون بر استریلیزه کردن، آنها را اتوکشی هم می‌کند و رخت‌آویز متحرک نیز باقیمانده چروک‌ها را صاف می‌کند. سیستم اتوکشی با قابلیت Easy Pants Crease Care شلوارها را از زانو به پایین اتو کرده و خط ظریفی می‌اندازد تا در نهایت وقتی مشتری آن را می‌پوشد ظاهر مرتب‌تری داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید