۰۳ بهمن ۱۳۹۶

رونمایی از تلفن هوشمند و میان‌رده ال‌جی با مدل +LG X4 در کره جنوبی

ال‌جی به تازگی یک تلفن هوشمند میان رده به نام +X4 در کشور خود معرفی کرده که قرار است از طریق سه اپراتور اصلی کره جنوبی با قیمت ۲۸۰ دلار به بازار این کشور عرضه شود.

ال‌جی +X4 با اندروید ۷.۰ نوقا به دست کاربران خواهد رسید و به امکاناتی نظیر تراشه اسنپدراگون ۴۲۵، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه مایکرو.اس.دی مجهز شده است. در بخش پشتی بدنه این تلفن هوشمند نیز یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی گنجانده شده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های تصویری نیز می‌توان از دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل آن استفاده کرد.

همچنین، تلفن هوشمند جدید ال‌جی +X4 به یک نمایشگر ۵.۳ اینچ از نوع IPS با وضوح اچ دی مجهز شده و به خاطر دریافت استاندارد نظامی MIL-STD810G در برابر فشار، لرزش، دمای بالا یا پایین، شوک‌های حرارتی و رطوبت مقاوم است. لازم به یادآوری است که پنل پشتی این موبایل نیز از آلومینیوم ساخته شده است.

ال‌جی‌ +X4 به خاطر بهره‌گیری از مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یک حسگر اثر انگشت نیز در بخش پشتی بدنه این موبایل در نظر گرفته شده و تأمین انرژی تمام قطعات آن به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید