Quantcast
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷
August 17, 2018
photo_2018-02-10_22-01-07

از هر غذایی بشه گذشت، از پیتزا نمیشه به راحتی گذشت! تنها پیتزاست که میتونه همه رو خوشحال کنه.

وقتی مردم درباره‌ی غذای سالم صحبت‌ می‌کنند؛ معمولا منظورشان پیتزا و ساندویچ نیست. اما باید بدانید که خوردن پیتزا و ساندویچ برای بدن شما مزایای زیادی دارد. سبک پختن این غذاها که شامل انتخاب درست مواد اولیه و تازگی و سلامت آنها وکمترین استفاده از سوسیس و کالباس و گوشت‌های فرآوری شده آن تاثیر زیادی روی تبدیل کردن آنها به یک غذای سالم دارد.

«پیتزا باگت» پیشنهاد امروز ماست که می‌توانید به راحتی با سولاردام ال‌جی آماده کنید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا باگت:

  • آویشن ونمک و فلفل: به میزان لازم
  • پنیر پیتزا: ۲۰۰ گرم
  • سوسیس: ۳ الی ۴ عدد
  • فلفل دلمه: نصف
  • نان باگت: ۲ الی ۳ عدد
  • قارچ : ۱ پیمانه

طرز تهیه پیتزا باگت با مایکروویو سولاردام ال‌جی:
نان باگت را از طول برش زده و به کمک وردنه باز کرده، روی آن سس زده، مقداری پنیر پیتزا ریخته، سپس سوسیس، قارچ و فلفل دلمه ای را افزوده، ادویه ها را اضافه کرده و روی مواد را با پنیر بپوشانید. روی سه پایه بلند ترکیب گریل با مایکرو ۱۸۰ وات ۸ الی ۱۰ دقیقه زمان دهید تا نان برشته شده و پنیر طلایی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو