۰۳ بهمن ۱۳۹۶

لپ‌تاپ ال‌جی Gram با طراحی بهتر همراه شما در تمام طول روز

خرید لپ‌تاپ جدید ال‌جی Gram در رنگ‌های متالیک با طراحی بی‌نظیر بهترین انتخاب شما در زمینه لوازم الکترونیک خواهد بود.

ال‌جی Gram که به تازگی در چندین مدل وارد بازار ایران شده است رنگ‌های متالیک جذابی شامل نقره‌ای تیره، سفید براق و صورتی دارد. این رنگ‌های متالیک جدید کیفیت ممتاز و مرغوب ال‌جی گرم را انعکاس می‌دهد.

section-3b-laptop1

نمایشگر بدون حاشیه از چهار طرف

ال‌جی گرم برای تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده، نمایشگری بدون لبه با حاشیه باریک از هر چهار طرف ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ صفحه نمایش خیلی گسترده‌تری دارد و بر خلاف بدنه کوچکش تجربه بصری چشمگیرتری را میسر می‌کند. مدل 14 اینچ (13 اینچ) از پهلوها 6.7 میلی‌متر (5.9 میلی‌متر) و از بالا 9.7 میلی‌متر (8.9 میلی‌متر) حاشیه دارد.

section-3d-laptop1

قاب بدنه تمام‌فلزی منیزیم

  • تحمل ضربه خارجی با نیروی 200 کیلوگرم: یک سری از آزمایشات دوام قدرت استثنایی ال‌جی گرم را ثابت کرد زیرا توانست در برابر اعمال 200 کیلوگرم نیرو و 50 بار اعمال فشار روی قاب آن تاب بیاورد؛ وزنی که قابل مقایسه با وزن دو فرد بزرگسال است. لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم در ابعاد 13، 14 و 15 اینچ همه با موفقیت و بدون هیچ آسیبی تمام آزمایشات را پشت سر گذاشتند.
  • ساخته شده از منیزیم بادوامی که در خودروهای برقی به کار می‌رود: استفاده از ماده نانوکربن، ماده پیشرفته‌ای که ساخت ال‌جی است، و منیزیمی که به راحتی شکل می‌گیرد و معمولاً در خودروهای برقی به کار می‌روند تا قاب بدنه 20 درصد قوی‌تر شود، باعث قدرت و مقاومت ال‌جی گرم در برابر ضربات خارجی شده و دوام و پایداری بیشتری برایش به همراه دارد.

section-4c-laptop1

راحتی بیشتر با صفحه کلید روشن

دو سطح متفاوت از نوردهی در پشت صفحه‌کلید کار را ساده‌تر می‌کند. وقتی کلید خاموش/روشن را فشار می‌دهید، نور پشت صفحه کلید به شما خوشامد می‌گوید. شما می‌توانید در محیط تاریک هم با روشنایی صفحه کلید که به راحتی در دو سطح متفاوت قابل تنظیم است کار کنید.

section-4e-laptop1

مشاهده راحت‌تر با حالت خواندن در روشنایی روز

با حالت روشنایی روز زیر نور خورشید کار کنید. حالت روشنایی روز (Daylight Mode) صفحه نمایش را به شیوه‌ای مناسب در زمانی که در زیر نور خورشید در حال کار هستید اشباع می‌کند. در این حالت، سوژه‌های روشن‌ روی صفحه نمایش روشن‌تر و تیره‌ها تیره‌تر می‌شوند.

1

چندین پورت برای کاربری و سازگاری بیشتر

با انعطاف‌پذیری لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم برای اتصال به چندین دستگاه جانبی از طریق پورت‌های ورودی و خروجی شامل USB-C، USB 3.0 و HDMI استاندارد بدون نیاز به هاب اضافی در زمان کار یا بازی کردن راحتی بیشتر را تجربه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید