۰۱ بهمن ۱۳۹۶

مانیتور جدید ال‌جی با وضوح ۵K و فناوری Nano IPS در نمایشگاه CES 2018

مانیتور حیرت‌انگیز ال‌جی که در نمایشگاه CES به نمایش درآمد مدل ۳۴ اینچ فوق عریض یا UltraWide ال‌جی ۳۴WK95U بود که گستره وسیعی از رنگ‌های دقیق و زاویه دید با وضوح ۵K در ۲۱۶۰×۵۱۲۰ پیکسل را، که چیزی فراتر از یک وضوح واقعی است، ارائه می‌دهد.

اولین مانیتور ۵K ال‌جی با نسبت تصویر ۲۱:۹ مملو از رگ‌های خیره‌کننده و واقعی در صفحه نمایش خود است. این نهایت تجربه بصری در نمایش ۵K از سوی کاربرانی که چند کار سنگین را با هم انجام می‌دهند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ مثلاً هنرمندان و مهندسانی که تدوینگر، عکاس، برنامه‌نویس یا سازنده نرم‌افزار هستند.

مدل جدید ۳۴WK95U از فناوری Nano IPS، بازتولید رنگ خارق‌العاده و HDR600 در نمایشگر خود بهره می‌برد. افزون بر این، مانیتور ال‌جی با پورت تاندربولت ۳ انتقال تصاویر ۵K در ۶۰ هرتز را تنها با یک کابل امکان‌پذیر می‌کند. این رابط کاربری برای کاربرانی ایده آل است که زیاد با لپ‌تاپ سر و کار دارند و می‌خواهند ویدئو، صدا و انتقال اطلاعات را با سرعت بیشتر و بدون نیاز به کابل برق جداگانه تجربه کنند.

مانیتور ال‌جی با بدنه زیبا و شیکش حتی در زمان خاموش بودن نیز چشم شما را به خود خیره می‌کند. طراحی بدون حاشیه در چهار وجه و پایه شگفت‌انگیز و باریک Edge-ArcLine ال‌جی را نیز باید به دیگر محسنات این مانیتور از جمله تصویر خارق‌العاده‌اش اضافه کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید