۱۷ بهمن ۱۳۹۶

مشاوره خرید وب سایت جی‌اس‌ام: 4 تلفن هوشمند میان‌رده با 4 بودجه مختلف

وب سایت جی‌اس‌ام، با نزدیک شدن عید و علم به تصمیم بسیاری از کاربران برای خرید یک تلفن هوشمند نو که مقرون به صرفه هم باشد به شما مشاور خرید می‌دهد تا بتوانید بهترین گزینه‌های ممکن را برای خرید گوشی هوشمند با برند ال‌جی متناسب با ۴ بودجه متفاوت در میان محصولات میان‌رده انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با پیشنهادات جی‌اس‌ام آشنا شوید.

شرکت کره‌ای ال‌جی سال‌هاست در زمینه ساخت محصولات متنوع مانند تلویزیون‌، موبایل‌، لوازم خانگی، محصولات کامپیوتری، لوازم آشپزخانه، سیستم‌های صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند و… در بیش از ۸۰ کشور سرتاسر جهان فعالیت دارد.

K8

بهترین تلفن هوشمند میان رده ال‌جی با قیمت 600 الی 700 هزار تومان: ال‌جی K8

کی ۸ (۲۰۱۷) را می‌توان یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده ال‌جی با طراحی زیبا دانست. نسخه ۲۰۱۷ پنل جلوی کی ۸ با طراحی 2.5D منحنی شکل ساخته شده تا آن را تبدیل به یک گوشی خوش دست تبدیل کند. صفحه‌نمایش ۵.۰ اینچی از نوع IPS تصاویر با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد و همانند آیفون‌ هنگام عکس برداری سلفی نور نقش مشابه فلش LED را ایفا می کند.

کی ۸ را می توانید با قیمت 480,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید.

K10

بهترین تلفن هوشمند میان رده ال‌جی با قیمت 700 الی 800 هزار تومان: ال‌جی K10

با کمی افزایش بودجه می‌توانید نسخه ۲۰۱۷ ال‌جی کی ۱۰ را با مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر و حسگر اثر انگشت خریداری کنید که قطعا ارزشش را خواهد داشت. کی ۱۰ (۲۰۱۷) رابط کاربری نرم و روانی دارد و مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ نوقا است. اگرچه حافظه‌داخلی این گوشی این روزها کم به نظر می‌رسد اما با استفاده از درگاه MicroSD می‌توانید تا ۶۴ گیگابایت به حافطه آن بیفزایید.

کی ۱۰ (۲۰۱۷) را می توانید با قیمت 680,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید.

X Power2

 بهترین تلفن هوشمند میان رده ال‌جی با قیمت 800 الی 900 هزار تومان: ال‌جی X Power 2

هر یک از میان‌رده‌های سری X ال‌جی یک قابلیت برجسته در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار را دارد. به طور مثال  X cam دارای دوربین دوگانه همانند G5 (البته با کیفیت کم‌تر) یا X Screen صفحه نمایش ثانویه همانند V20 دارد. اما میان سری X این X Power 2 که می‌درخشد. دلیل اصلی آن چیزی نیست جز باتری قدرتمند ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر به کار رفته در این گوشی که  حتی گرانترین پرچمداران بازار هم توان رقابت با آن را ندارند! ایکس پاور ۲ با کارکرد روزانه مانند عکاسی، فیلم‌برداری، اتصال به وای‌فای، وب‌گردی و بازی به راحتی تا ۵ روز دوام می‌آورد و برای افرادی که دوام باتری گوشیشان از الویت‌های اصلی خرید است بهترین گزینه محسوب می‌شود.

ایکس پاور ۲ را می توانید با قیمت ۸۸۰،۰۰۰ تومان با گارانتی مدیا پردازش خریداری کنید.

Q6

 بهترین تلفن هوشمند میان رده ال‌جی با قیمت 900 الی 1.200 هزار تومان: ال‌جی Q6

بدون شک کیو ۶ یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده در بازار کشورمان است. طراحی بسیار عالی و خوش‌دست این گوشی به لطف کاهش چشمگیر حاشیه اطراف صفحه‌نمایش که شباهتی زیادی به G6 دارد باعث شده تا نسبت به دیگر گوشی‌هایی همرده یک سر و گردن بالاتر باشد. بدنه کیو ۶ از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰ با استاندارد نظامی  12 MIL-STD ساخته شده که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی است. یکی از قابلیت‌های جذاب کیو ۶  که ال‌جی در این گوشی به ارمغان آورده قابلیت تشخیص چهره است. این قابلیت فقدان حسگر اثر انگشت را خوبی جبران می‌کند. کیو ۶ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت که به ترتیب دارای رم ۳ و ۴ گیگابایتی هستند به صورت رسمی فروش می‌رسد.

 کیو ۶ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت 990,000 و 1,190,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

امیر سلطانی ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من یک گوشی Q6 میخواهم چگونه باید خرید کنم … من در آبادان هستم ممنون

نظر دهید