۱۶ بهمن ۱۳۹۶

نمایشگرهای عمودی تجاری و تبلیغاتی پیشگام ال‌جی برای کسب وکارهای گوناگون در نمایشگاه ISE 2018

ال‌جی از مجموعه محصولات تجاری خود که شامل نمایشگرهای فرانما، اولد با فریم باز و دیوار ویدئو می‌شود در نمایشگاه ISE 2018 پرده‌برداری می‌کند.

ال‌جی، برند پیشگام در تولید محصولات OLED، در نمایشگاه ISE 2018 (نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا) نمایشگرهای عمودی بهینه‌ای را که سازگار با هر نوع محیطی نظیر فروشگاه‌های کوچک، مکان‌های عمومی و ادارات هستند به نمایش درآورد. این نمایشگرهای چندمنظوره و آینده‌نگر نمایشگرهای اولد فرانما (Transparent OLED)، اولد با فریم باز (Open Frame OLED)، دیوار ویدئوی اولد با حاشیه فوق باریک (OLED Video Wall) و دیگر محصولات شگفت‌انگیزی هستند که بازدیدکنندگان از نمایشگاه ISE را به تخیل وامی‌دارند.

نمایشگر تجاری اولد فرانمای 55 اینچ، در مرکز غرفه ال‌جی در ISE، محصول شاهکاری است که با حاشیه باریک و شکل باشکوهش نگاه بازدیدکنندگان را به خود خیره می‌کند. شگفت‌آورترین نکته بارز در مورد این محصول پیشرفته نمایشگر اولد شفاف و فرانمای آن است. این فناوری در فروشگاه‌های کوچک و گالری‌های هنری بسیار حیرت‌انگیز است زیرا محصولات را می‌توان پشت ویدئو قرار داد یا جلوه‌های ویژه را روی نمایشگر تجاری اولد فرانما به نمایش درآورد.

OLED-Canyon

نمایشگرهای اولد با فریم باز ال‌جی در نمایشگاه ISE 2018 قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را به شکل مبهوت‌کننده دره‌ مواج و پیچ در پیچ کَنیون (Canyon) به نمایش می‌گذارند. این سازه مواج در مجموع از 60 نمایشگر اولد با فریم باز در ترکیب‌بندی مقعر و محدب ساخته شده‌اند. چنین صفحه نمایش‌های دیجیتالی برای نمایش شکل انعطاف‌پذیر اولد و کیفیت تصویر فوق‌العاده آن ایده‌آل است. شکل و اندازه نمایشگرهای اولد با فریما باز می‌تواند بر حسب نوع مصرف صنایع گوناگون سفارشی شود؛ به طور مثال، می‌توان از آنها در سازه‌های ویدئویی در مقیاس بزرگ و نمایشگرهای اطلاع‌رسانی برای مکان‌های تجاری استفاده کرد.

دیوار ویدئو با حاشیه یکنواخت و باریک 0.6 میلی‌متری (Even Bezel Video Wall) نیز در غرفه ال‌جی در نمایشگاه ISE 2018 خودنمایی می‌کند. این محصول تجربه یکپارچه و غوطه‌ورکننده‌ای را ارائه می‌دهد که به دلیل حاشیه فوق باریکش اختلال در مشاهده تصاویر را به حداقل می‌رساند. دیوار ویدئوی ال‌جی برای محصولات تبلیغاتی پیشرفته در صنعت مد و زیبایی ایده‌آل است. ال‌جی از یک دیوار ویدئوی تبلیغاتی نیز رونمایی خواهد کرد که روشنایی 1500 نیت دارد و تصاویر واضح و بسیار روشنی را برای مکان‌های پرنور ارائه می‌دهد.

Even-Bezel-OLED-Video-Wall

نمایشگرهای تجاری چندمنظوره ال‌جی برای محیط‌های حمل و نقل و مسافربری نیز طراحی شده‌اند. سیستم نمایشگرهای اطلاع‌رسانی پرواز (FIDS) در گستره وسیعی از ابعاد و جهت‌های گوناگون عرضه می‌شوند. قابلیت پیشرفته ضدبازتاب به مسافران امکان می‌دهد تا اطلاعات پرواز را با یک نگاه و بدون انعکاس مزاحم نور مشاهده کنند.

نمایشگرهای 86 و 88 اینچ فوق کشسان یا Ultra Stretch ال‌جی به دلیل برخورداری از حالت کشسان برای نمایش اطلاعات مسیریابی یا بازرسی به چندین زبان مختلف مناسب هستند. بوردهای دیجیتال تعاملی از نوع Advanced IPS با کیفیت تصویر UHD به واسطه برخورداری از ابزار قدرتمند و منسجم خود راندمان کسب و کارها را بالاتر می‌برد. این بوردهای دیجیتال تعاملی رابط کاربری لمسی پیشرفته‌ای دارند که از عملکرد نوشتن دقیقی برخوردارند و به چندین کاربر امکان نوشتن همزمان ایده‌ها و اشتراک‌گذاری آنها را با استفاده از فناوری لمسی می‌دهد تا بهره‌وری و راحتی بیشتری را فراهم کند.

نمایشگر 65 اینچ ویدئو کنفرانس UHD ال‌جی که با همکاری شرکت سیسکو (Cisco) تولید شده نیز در نمایشگاه ISE 2018 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این محصولات تجاری پیشرفته ترکیبی از دانش ال‌جی در تولید نمایشگرهای UHD ممتاز و فناوری پیشروی شرکت سیسکو در صنعت هستند.

OLED-Video-Wall

تلویزیون اولد کاغذدیواری ال‌جی (OLED Wallpaper) که برنده جایزه شده است برای میهمانانی که در هتل‌ها اقامت می‌کنند بهینه شده است و استراحت شبانه آنها را متحول می‌کند. حالت گالری (Gallery Mode) آثار هنری شاهکار را با کیفیت عالی در میهمان‌خانه هتل‌ها به نمایش می‌گذارد. مدیریت هتل نیز پلت‌فرم هوشمند Pro:Centric برای این تلویزیون‌ها را بسیار تحسین خواهد کرد. این پلت‌فرم ابزار ویرایش ساده‌ای دارد که بر حسب محتوا برای هر نیازی قابل سفارشی شدن است. محصولات اینترنت اشیا در اتاق هتل نیز بر پایه تلویزیون هوشمند هتلی ال‌جی طراحی شده‌اند. به این معنی که میهمانان هتل می‌توانند به طور بی‌سیم پرده‌ها را کنترل، درب‌ها را قفل و روشنایی را تنظیم کنند و علاوه بر اینها خیلی کارهای دیگر را با استفاده از رابط کاربری Pro:Centric Direct انجام دهند.

نمایشگرهای تجاری اولد کاغذدیواری شیشه‌ای، نمایشگر تجاری فوق کشسان، نمایشگر تجاری فوق روشن، نمایشگر تجاریPixel-pitch LED  به ضخامت 1.5 میلی‌متر و فیلم LED رنگی شفاف و فرانما نیز از دیگر محصولات مهمی هستتند که در غرفه ال‌جی در نمایشگاه ISE 2018 به نمایش در خواهند آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید