۱۱ بهمن ۱۳۹۶

همکاری ال‌جی و شرکت هانی‌وِل برای ایجاد راهکارهای امنیت سایبری در خودرو

پیشگامان بزرگ فناوری برای تولید نرم‌افزار تشخیص، محافظت و گزارش با هم مشارکت نزدیک خواهند داشت. 

شرکت‌های هانی‌ول (Honeywell) و ال‌جی الکترونیکس یادداشت تفاهمی مبنی بر تولید یک فناوری نرم‌افزار منحصربه‌فرد و راهکار زیرساخت امضا کردند که در پی آن بتوانند تهدیدهای همراه با رشد فناوری ارتباطات خودرو را برطرف کنند.

این دو شرکت اوایل ژانویه از راهکار مشترک امنیت سایبری خود در نمایشگاه CES و سپس چندی پیش در نمایشگاه بین‌المللی خودرو 2018 در دیترویت امریکای شمالی پرده‌برداری کردند.

همکاری بین ال‌جی و هانی‌ول بر ارائه نسل جدید امنیت سایبری برای خودروسازان تمرکز دارد تا آنها بتوانند ارتباطات سیستمی را درون خودرو تعبیه کنند و بر میزان ارتباطات خودرو با وسایل خارجی دیگر از طریق ارتباطات سلولی و ماهواره‌ای بیفزایند.

شرکت ال‌جی و هانی‌ول بر نیازهای ناخودآگاه صنعت خودرو متمرکز شده‌اند تا کل زنجیره امنیت سایبری را از حفاظت شخصی گرفته تا مانیتور کردن تهدیدات ترابری پوشش دهند. این راهکار با مشارکت دوجانبه آنها ایجاد خواهد شد؛ به گونه‌ای که فناوری نرم‌افزار نفوذ، تشخیص و محافظت ال‌جی (IDPS) برای ایمن کردن سخت‌افزارهای درون خودرو از حمله‌های خارجی با محصولات IDPS هانی‌ول در جهت ایمنی ارتباطات درون خودرو و کنترل شبکه‌ها همراه با نظارت امنیتی و قابلیت‌های تحلیلی آن برای مراکز اجرایی امنیتی ادغام می‌شود.

photo_2017-11-11_15-56-41

این راهکار مشترک، امنیت و ایمنی مسافران درون خودرو را با تشخیص و ارزیابی فرمان‌ها و اطلاعات نرم‌افزاری توسط بیش از 100 میلیون خط رمزی تضمین می‌کند که عملکرد خودروهای مدرن امروزی را تحت فرمان خود دارند. دروازه‌های الکتریکی و ماژول‌های امنیتی ال‌جی و همین طور واحد کنترل تلماتیک (TCU) و واحد کنترل الکترونیک (ECU) می‌توانند مجموعه ابزارهای مؤثری برای تشخیص و گزارش معایب قبل از بروز اشکال‌های فنی خودرو یا هک بین‌المللی خودرو باشند.

نرم‌افزار هانی‌ول، وقتی مراکز اجراییِ امنیت جهانی اطلاعات ثبت‌شده‌ای که انتقال داده شده‌اند را به صورت آنی یا با دانلود برنامه‌ریزی‌شده دریافت می‌کنند،  معایب را تشخیص داده و از ترافیک شبکه درون خودرو محافظت می‌نماید. این مراکز امنیتی بر ناوگان بزرگ حمل و نقل نظارت می‌کنند تا تحلیل‌ها و بررسی‌های خود را همراه با تشخیص مشکلات نهفته در پس آنها ارائه دهند و گزینه‌های مؤثری را برای پاکسازی و پالایش به خودروسازان پیشنهاد دهند.

راهکارها و کارشناسان نرم‌افزاری گروه هانی‌ول بیش از 60 سال تجربه خود در زمینه خودرو به عنوان پیشگام جهانی تراز اول در تأمین‌ لوازم خودرو را با تجربه خود در کاربردهای مهم ایمنی در صنعت با هم می‌آمیزد. نرم‌افزاری خودروی هانی‌ول تشخیص آنی عملکردهای خودرو را میسر می‌کند و در افزایش قابلیت اطمینان خودرو و کاهش 5 درصدی هزینه‌ ضمانت‌نامه‌ها بسیار مفید است.

نگرش ال‌جی در تجارت قطعات خودرو این است که با استفاده از دانش انباشته خود در صنعت لوازم الکترونیک مصرفی بتواند شریک مبتکری برای برقی کردن خودروها شود. پیش‌بینی می‌شود کسب و کار رو به رشد قطعات خودروی ال‌جی نقش عمده‌ای را در پیشرفت آینده این شرکت بازی کند. ال‌جی با کوهی از تجربه در اتباطات موبایل، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و خودروهای متصل تصمیم دارد در بازار نسل جدید قطعات خودرو یکه‌تاز باشد و این امر را در گروی همکاری با فناوری‌های متمایز شرکت هانی‌ول می‌بیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید