۲۶ بهمن ۱۳۹۶

ال‌جی استایلر؛ خداحافظی با لباس‌های چروک، بدبو، مرطوب و آلوده

لباساتون چروک شده؟ بوی بد میده؟ رطوبت داره؟ آلودست؟… فقط کافیه لباست رو داخل محصول خلاقانه ال جی استایلر قرار بدید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا مثل روز اولش تازه بشه!

دستگاه مبتکرانه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر مجهز به وای-فای و سایر امکانات هوشمندی است که آسایش خیال بیشتری برای مشتریان امروزی با سبک زندگی مدرنشان فراهم می‌کند.

 این محصول از همان فناوری TrueSteam استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار رفته است. این فناوری چروک‌های سطحی را به کمک بخار از بین می‌برد و نیاز به اتوکشیدن برای چروک‌های سطحی را از بین می برد.

 ال‌جی استایلر بوهای بد و نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، بوی غذا، بوی بد حاصل از تعریق بدن و سایر بوهای بد را از بین می برد و احساس طراوت را در آن ایجاد می کند. همچنین استایلر دارای یک کیت خوشبو کننده است که می تواند علاوه بر  از بین بردن بوی نامطبوع، بوی خوشایند مدّ نظر شما را نیز به لباسها بیافزاید.

photo_2018-02-15_07-16-05

از برنامه  Refresh استفاده کنید،  True Steamو آویز متحرک چروک های سطحی لباس را از بین می برند. توجه داشته باشید که این دستگاه کمد خشکشویی نیست ولی نیاز شما را به مراجعه به خشکشویی  به شدت  کاهش خواهد داد.

با استفاده از  ال‌جی استایلر از گرد و خاک، ذرات میکروب، ویروس‌ها، آلرژی‌ها و سایر باکتری‌ها در امان باشید. TrueSteam شامل ۱۰۰% آب و بدون مواد شیمیایی است.

لباس های باران خورده و خیس خود را نمی توانید به همان صورت خیس در داخل کمد قرار دهید، در این حالت با استفاده از برنامه Gentle Dry از مزایای سیستم خشک کن ملایم و  چروک زدایی بهره مند شوید.

به راحتی می توان لباس های ورزشی را از بوی عرق و آلودگی‌ها پاکسازی نمایید. شستن عروسک پارچه ای، پتو، بالش و سایر اقلامی که به راحتی قابل شستشو نیستند با استایلر به سادگی امکانپذیر است.

ال جی استایلر مجهز بهوای فای بوده و تکنولوژی  SmartThinQ به شما اجازه می دهد از هر کجا و در هر زمان دستکاه را کنترل کرده و همچنین برنامه های مراقبت از لباس جدید را دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید