۱۹ بهمن ۱۳۹۶

بررسی تخصصی ال‌جی X Venture توسط وب سایت دیجی کالا

وب سایت دیجی کالا: «در فکر خرید یک موبایل تنومند و همه‌فن‌حریف هستید؟ نگران این هستید که گوشی‌تان در اثر ضربه‌های شدید یا افتادن در آب از کار بیافتد و هزینه‌ای که برای خرید آن کردید از بین برود؟ پس احتمالا به گوشی‌ای فکر می‌کنید که بدنه‌ی محکم و خوش‌ساختی داشته باشد و در برابر آب هم مقاوم باشد.»

«متاسفانه باید گفت انتخاب‌های زیادی ندارید و اگر هزینه‌ای که قرار است بپردازید برایتان مهم است، همان گزینه‌های محدود را هم باید از لیستتان خارج کنید. بهترین گوشی‌هایی که در حال حاضر در بازار تلفن‌های همراه بدنه‌ی مقاوم و ضد آب دارند به دلیل قیمت بالایی که دارند نمی‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای همه‌ی افراد با هر بودجه‌ای باشند.»

«تا به حال به این مسئله فکر کردید موبایلی ساخته شود که با وجود دارابودن تمام این ویژگی‌ها، قیمت مناسبی هم داشته باشد تا بتواند طیف وسیع‌تری از مشتریان را راضی کند و افراد بیشتری با بودجه‌های کمتر هم بتوانند چنین دستگاهی داشته باشند؟ شرکت ال‌جی به این مسئله خیلی جدی فکر کرده تا حدی که با تولید گوشی موبایل «ایکس ونچر» (X Venture) سعی کرده انقلابی در دنیای گوشی‌های مقاوم به راه بیاندازد. دستگاهی که ضدآب است، مقاوم است، جدید است و مهم‌تر از همه قیمت بسیار مناسبی هم دارد. در نقد و بررسی گوشی موبایل ال‌جی مدل X Venture با دیجی‌کالا همراه باشید.»

2b39a9e0-2f85-4662-ab21-e42d854e249a

«گوشی موبایل «ال‌جی مدل X Venture» یکی دیگر از محصولات سری ایکس خانواده بزرگ ال‌جی است که با داشتن مشخصات فنی قابل‌قبول می‌تواند به انتخاب کاربران بسیاری تبدیل شود.»

«در طراحی این گوشی تنها یک شیار برای سیم‌کارت در نظر گرفته شده که از قطع سیم‌کارت نانو استفاده می‌کند. از ویژگی‌های فنی این گوشی میان‌رده می‌توان به پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای روی تراشه اسنپ‌دراگون 435 اشاره کرد. این پردازنده در کنار رم 2 گیگابایتی با فرکانسی 1.4 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. دو گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار این پردازنده، به‌خوبی از پس فعالیت‌های روزمره برمی‌آید و یار خوبی برای پردازش داده‌های نسبتا سنگین است. حافظه‌ی داخلی این گوشی 32 گیگابایت است و برای افرادی که می‌خواهند از ظرفیت بیشتری بهره‌مند شوند، قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت را فراهم کرده است.»

«نمایشگر 5.2 اینچی ایکس ونچر از نوع «LCD» است و در ساخت آن از فناوری «IPS» استفاده شده است. این صفحه‌نمایش که قابلیت دریافت چندین لمس هم‌زمان را دارد، رزولوشن «Full HD» معادل 1080×1920 پیکسل و تراکم 423 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد.»

e173b6f8-592a-45e2-92d2-9b3814b721b3

«ال‌جی ایکس ونچر قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 4G را دارد. همچنین این گوشی موبایل از فناوری‌های دیگری مثل EDGE ،GPRS ،Wi-Fi، رادیو و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 پشتیبانی می‌کند. درگاه ارتباطی این گوشی موبایل USB Type-C نسخه‌ی دو است و به فناوری‌های مکان‌یابی A- GPS , GLONASS مجهز است.»

«دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر شما به ترتیب روی قسمت پشتی و جلویی گوشی قرار گرفته است. دوربین ایکس ونچر از قابلیت‌های متنوعی مانند ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) پشتیبانی می‌کند. این گوشی خوش‌ساخت به نسخه‌ی 7.0 سیستم‌عامل شرکت گوگل یعنی نوقا مجهز شده است.»

«همچنین تأمین انرژی این گوشی برعهده یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیوم یون قرار گرفته و قابل تعویض توسط کاربر نیست. در نهایت باید بدانید این گوشی موبایل با مشخصاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌تواند نیازهای بسیاری را مرتفع ساخته و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند.»

ادامه بررسی تخصصی تلفن هوشمند مقاوم و جان سخت ال‌جی X Venture را در وب سایت دیجی کالا بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید