۰۳ بهمن ۱۳۹۶

ملافه‌ها و روتختی‌ها را به ماشین لباسشویی ال‌جی بسپارید

آیا می‌دانید یک‌سوم از زندگی خود را دور ملافه و پتو پیچیده‎‌اید اما عادات شست‌وشوی شما این را بازگو نمی‌کند؟!
چربی موها و صورت شما می‌تواند بر روی رختخواب بماند اما نگران نباشید؛ مواد شوینده می‌توانند لکه‌ها را از بین ببرند. شما می‌توانید از مواد شوینده معطر استفاده کنید یا برای نرم شدن آنها نرم‌کننده ملافه و لباس به آنها بزنید.

ملافه، بالش‌های دکوری و بالشتک‌ها

تختخواب مرکز توجه در هر اتاق خوابی است. ملافه، بالش‌های دکوری و بالشتک‌ها و روتختی همه در زیبایی اتاق خواب شما نقش دارند. اما بعد از یک زمستان طولانی، ممکن است این ملافه‌ها و بالشتک‌ها نیاز دارند که دستی به سر و رویشان کشیده شود. برای تازه و تمیز کردن این آیتم‌های مهم سعی کنید از مواد شوینده به همراه نرم‌کننده استفاده کنید تا پارچه شما درخشنده شود و هنگام لمس نرمی خاصی داشته باشد و به ملافه‌های تختخواب یک جلای حسابی داده شود.

وقتی سخن از شست‌وشوی عید و خانه‌تکانی به میان می‌آید، هیچ ملافه‌ای نباید به حال خود گذاشته شود. این ملافه‌ها و البسه خواب شامل دامن چین‌دار پایین روتختی یا دیگر پارچه‌های دکوری هم می‌شود که بیشتر اوقات به دست فراموشی سپرده می‌شوند. نگذارید پارچه‌های ظریف یا حاشیه‌های پیچیده شما را از این موارد دکوری غافل کنند؛ به طوری که حتی حوصله تمیز کردن آنها را نداشته باشید. اول از همه برچسب نحوه مراقبت و شست‌وشوی پارچه را بخوانید و سپس با دست و با ماده شوینده‌ای و سفیدکننده بشویید یا در ماشین لباسشویی ال‌جی گزینه شست‌وشوی دستی را انتخاب کنید.

با این کار شما می‌توانید حتی ظریف‌ترین ملافه و روکش‌های تختخواب را تمیز کنید.

جمع کردن و نگهداری از ملافه و لحاف‌های زمستانی

در نگهداری از ملافه‌ها و لحاف‌های زمستانی دقت خاصی داشته باشید تا ملافه‌ها و پتوهای کلفت برای سرمای سخت سال آینده آماده باشند. به جای اینکه آنها را در گوشه کمد دیواری انبار کنید، ملافه‌هایی که نرم‌کننده زده‌اید را در پوشش‌های پارچه‌ای قرار دهید و تا کنید. با همین راهکار ساده تازگی را به پتوها، ملافه‌ها و لحاف‌های پشمی خود می‌دهید.​

۱ نظر

ناشناس ۵ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

عالی محصولات ال جی

نظر دهید