۲۱ اسفند ۱۳۹۶

جشنواره نوروزی موبایل‌های ال‌جی با جوایز ویژه

در جشنواره نوروزی از گوشی های ال جی به همراه سیم کارت، مکالمه، اینترنت و اس ام اس رایگان ایرانسل لذت ببرید. این جشنواره شامل تمامی مدلها بوده و از 23 بهمن 96 تا پایان اردیبهشت 97 برقرار خواهد بود.

لازم به ذکر است که فقط در اسفند ماه 96 برای خریداران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تا پایان سال ، هر هفته فقط خریداران محترم گوشی های ال جی ازهدایای ویژه ی مربوط به مدل خریداری شده بهره مند می گردند. ولی همه خریداران در اسفند ماه می توانند با ثبت نام اطلاعات خود از طریق بات تلگرامی زیر LGmobilebot@ شانس خود را در قرعه کشی هفتگی و نهایی بزرگ ال جی امتحان کنند.

1

برای اطلاع بیشتر از اسامی برندگان قرعه کشی هفتگی و نهایی بزرگ ال جی ما را در صفحه تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.  جوایز جشنواره بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی هفتگی, برندگان موظفند مدارک لازم که شامل کارت ملی , کارت گارانتی , فاکتور خرید محصول با داشتن تاریخ خرید، و عکس از صفحه ی موبایل که پس از وارد کردن کد #06#* کد آی ام ای آی را نشان میدهد ارائه نمایند. چنانچه برندگان منتخب مدارک فوق را ارائه ننمایند و یا ناقص ارائه کنند , شرکت ال جی مجددا میتواند برای تعیین برنده ی جایگزین اقدام نموده و برنده ی جدید را اعلام نماید.

تلگرام : LGmobileir@
اینستاگرام: LGMobile.ir@

۱ نظر

ناشناس ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

عالی بود دوست عزیز خیلی سایت خوبی دارید

نظر دهید