۲۱ اسفند ۱۳۹۶

ال‌جی و کسب بالاترین مقام در تبلیغات روز جهانی زن

شرکت ال‌جی الکترونیکس روز جهانی زن در هشتم مارس 2018 را با کسب عنوان برترین ویدئوی تبلیغاتی در یوتیوب (YouTube Ads Leaderboard) جشن گرفت.

ادز لیدربورد برترین تبلیغاتی را که زنان برای تماشا انتخاب می‌کنند و پیام نیروبخشی دارد به نمایش می‌گذارد.

ویدئوی تبلیغاتی فضانورد (Astronaut) توسط شرکت ال‌جی در هند و در سال 2017 به مناسبت بیستمین سال حضور ال‌جی در بازار هند تولید شد. این ویدئو بیش از 104 میلیون بازدیدکننده در طی 12 ماه مختوم به اول مارس 2018 داشت.

LG-IWD-02

در ویدئوی فضانورد شعار Life’s Good  ال‌جی با داستان دخترکی معمولی شکل می‌گیرد که در رویای سفر به ستاره‌ها برای دیدار از پدر خویش است که او را از دست داده. این داستان بیانگر همان شیوه‌ای است که برند ال‌جی توانسته قلب و تخیل میلیون‌ها زن را در طی بیش از دو دهه حضور در بازار هند به خود مجذوب کند.

LG-IWD-03

LG-IWD-05

ماجرای این ویدئو داستان شخصی بسیاری از خانواده‌های هندی است؛ مخصوصاً سفر هر کدام از زنان هندوستانی، که خود را برای خانواده و بچه‌هایش فدا می‌کند.

LG-IWD-04

در این داستان خاص، سفر دخترک با تلویزیون ال‌جی شروع می‌شود و دوباره با تلویزیون ال‌جی به انتها می‌رسد. ال‌جی با این داستان، به روح تمامی زنان هند که هرگز از تقدیم کردن بهترین‌ها برای عزیزان خود فروگذاری نکرده‌اند درود می‌فرستد.

۱ نظر

ناشناس ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

خیلی وبلاگ مفیدی دارید خوبی دارید

نظر دهید