۰۳ اسفند ۱۳۹۶

تخفیف و هدایای فوق‌العاده در جشنواره مراقبت از لباس ال‌جی

با توجه به نزدیک شدن عید و ضرورت مراقبت از لباس‌های نو، محصولات جدید مراقبت از لباس ال‌جی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محصولاتی که علاوه بر حفظ و مراقبت از بافت لباس می‌توانند به سرعت شما را برای هر مناسبتی آماده کنند.

با توجه به نزدیک شدن عید و ضرورت مراقبت از لباس‌های نو، محصولات جدید مراقبت از لباس ال‌جی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محصولاتی که علاوه بر حفظ و مراقبت از بافت لباس می‌توانند به سرعت شما را برای هر مناسبتی آماده کنند. بعد از شروع جشنواره ” 90 روز با ال‌جی ” و استقبال بی‌نظیر مردم از آن، شرکت گلدیران تصمیم گرفته است تا در جشنواره‌ای ویژه محصولات مراقبت از لباس ال‌جی را با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ تا سقف 22 میلیون ریال عرضه کند. این جشنواره ویژه فقط از 2 تا 11 اسفند برگزار می‌شود.

تخفیفات و هدایای این جشنواره علاوه بر جشنواره نوروزی ٩٠ روز با ال‌جی است. به همین خاطر مجموع مبالغ هدایا به‌صورت یکجا در کارت هدیه‌ای که هنگام خرید دریافت نموده‌اید شارژ می‌گردد و نیاز به دو کارت هدیه نیست.

لازم به ذکر است فقط برای مدل‌های TWINWash G+ ، LG SIGNATURE  و  *TWINWash B124Sدر صورت خرید هم‌زمان لباسشویی اصلی و مینی نیاز است دو کارت هدیه دریافت کنید و مبلغ مجموع تخفیف جشنواره در دو کارت تقسیم شده و شارژ می‌شود. هدایای غیر نقدی جشنواره (یخچال‌های RF13 و RF15  ) نیز پس از پایان جشنواره و نصب محصولات، برای مشتریان محترم ارسال می‌شود.

شرایط جشنواره :

• تخفیفات در نظر گرفته شده برای مدل های ذکر شده در جدول جشنواره، پس از نصب در کارت مشتری شارژ خواهد شد( فرصت نصب تا 17 اسفند  1396)
• تخفیفات و هدایای این جشنواره علاوه بر  “جشنواره نورزوی 90 روز با ال جی” می باشد، لذا دقت نمایید در مدل هایی که در دو جشنواره مشترک اند، مجموع مبالغ هدایا بصورت یکجا در کارت هدیه ای که هنگام خرید دریافت نموده اید شارژ می گردد و نیاز به دو کارت هدیه نمی باشد. لازم به ذکر است فقط برای مدل های +LG SIGNATURE ،TWINWash G و *TWINWash B124S در صورت خرید همزمان لباسشویی اصلی و مینی نیاز است دو کارت هدیه دریافت نمایید و مبلغ مجموع تخفیف جشنواره در دو کارت تقسیم شده و شارژ می گردد.
• هدایای غیر نقدی جشنواره (یخچال های RF13 و RF15) نیز پس از پایان جشنواره و نصب محصولات، برای مشتریان محترم ارسال می گردد .
• مشتریانی که قبل از تاریخ این جشنواره یکی از مدل های سری (*G+ (G105 را خریداری نموده اند در صورت خرید و نصب مینی واش (G*2Mini) در بازه این جشنواره 10 روزه (با نصب، زیر دستگاه اصلی) علاوه بردریافت تخفیف نقدی مینی واش(3,000,000 ریال کارت هدیه سامان) مشمول دریافت هدیه یک دستگاه یخچال RF13 نیز می باشند.
• استفاده از مزایای این جشنواره برای مشتریان، مشروط به خرید محصولات مشمول جشنواره ( مطابق با جدول)، با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت است.
• شرایط و هدایای این جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.
• در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل نمایید.
table-styler
مراحل شارژ کارت هدیه
sharj(1)

دقت فرمایید:

 • جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد.جهت نصب با شماره ی84733-021 تماس حاصل فرمایید.

• مهلت نصب محصولات تا 17 اسفند ماه 1396 می باشد.

• تنها ارسال شماره 16 رقمی کارت هدیه پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری و لوازم خانگی، درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.

• به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

• حداکثر تا 7 روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکی  نیز حداکثر 20 روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

• جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد  1 را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه 100083583 ارسال فرمایید.

• در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت  بیست روز از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد 4 را به شماره 100083583 پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره 021-84733( بخش جشنواره ها ) تماس بگیرید. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا 1 ماه پس از پایان جشنواره خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت ها میسر نمی باشد.

• کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

۱ نظر

ابوالفضل ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

سلام.چرا برای کولر گازی جشنواره نمیذارید؟.اگه جشنواره بذارید خوب میشه.ممنون میشم

نظر دهید