۰۶ اسفند ۱۳۹۶

سی و دومین برنده سفر جام جهانی در جشنواره نوروزی 90 روز با ال جی

سی و دومین برنده سفر به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ مشخص شد. آقای مصطفی مکاری از تهران سی و دومین مسافر خوش شانس روسیه هستند. بشتابید… فقط 58 نفر دیگر مانده!

با جشنواره نوروزی ال‌جی و گلدیران، علاوه بر تخفیف نقدی و قرعه کشی روزانه، می‌توانید یکی از ٩٠ برنده سفر به جام جهانی روسیه باشید و تیم ملی ایران را همراهی کنید. 

 شرکت ال جی و گلدیران در جشنواره نوروزی خود مشتریان عزیز را با سبدی پر از هدیه و تخفیف راهی منزل می‌کنند. در جشنواره نوروزی ۹۰ روز با ال‌جی علاوه بر تخفیف‌های فوق‌العاده ، از ال جی و گلدیران هدیه نقدی دریافت می‌کنید. هدیه‌ای که از ۱۰۰ هزار ریال شروع شده و به ۱۰۰ میلیون ریال نیز می‌رسد. علاوه بر همه این تخفیفات و هدایای فوق‌العاده، یک اتفاق هیجان‌انگیز دیگر نیز در انتظار شماست. در این جشنواره با خرید هر یک از محصولات ال‌جی می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن سفر به جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ نیز محک بزنید و به عنوان یکی از ۹۰ برنده خوش‌شانس، برای دیدن حداقل دو بازی، در کنار تیم ملی ایران باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفها، هدایا، جایزه سفر به روسیه برای ۹۰ نفر و محصولات منتخب در جشنواره به این لینک مراجعه کنید.

شرایط  جشنواره  نوروزی ۹۰ روز با ال جی:

 جشنواره نورزوی ۹۰ روز با ال جی از تاریخ یکم بهمن ماه ۱۳۹۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ در جریان خواهد بود و دارای مزایای ذیل است:

  • به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری کنید، یک کارت هدیه، دریافت خواهید کرد.
  • مبلغ تخفیفات و هدایای ویژه جشنواره، پس از نصب محصول به شماره کارت یا شماره کارت های هدیه شما واریز خواهد شد.
  • جهت دریافت این تخفیفات، حتماً توضیحات نحوه ی شارژ کارت را مطالعه نمایید.
  • جهت دریافت این تخفیفات و شرکت در قرعه کشی ها، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران، و در بازه جشنواره نصب نمایید. (فرصت نصب تا ۱۰ اردبیهشت ماه ۱۳۹۷ )
  • اطلاع از مبلغ تخفیف و هدایای نقدی به صورت پیامکی و به شماره موبایلی که برای هماهنگی مربوط به نصب محصول، ثبت کرده اید انجام خواهد گرفت.
  • در محصولات پایین فریزر مدل BF320 و BF420 درصورتی که از یک مدل، دو دستگاه خریداری و به صورت دوقلو در یک آدرس نصب نمایید ( یعنی تنها یک شماره موبایل جهت هماهنگی های مربوط به نصب ثبت کرده باشید) علاوه بر تخفیفات هر کدام از دستگاه ها مبلغ۲,۰۰۰,۰۰۰ریال تخفیف بیشتر دریافت خواهید کرد.
  • فقط برای مدل های لباسشویی SIGNATURE  LGو TWINWash G+ در صورت خرید همزمان لباسشویی اصلی و مینی  نیاز است دو کارت هدیه دریافت نمایید و مبلغ مجموع تخفیف جشنواره در دو کارت تقسیم شده و شارژ می گردد.

 ۹۰ سفر به جام جهانی روسیه به قید قرعه برای تمامی خریداران محصولات ال جی :

 این قرعه کشی بین تمامی خریدارانی که محصولات صوتی، تصویری، لوازم خانگی، تصفیه هوا و کولرهای گازی ال جی را در بازه جشنواره خریداری و نصب نمایند صورت می گیرد و ۹۰ برنده خوش شانس به مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ و دیدن حداقل دو بازی تیم ملّی ایران اعزام می گردند (محصولات خارج از جدول تخفیفات نیز شانس برنده شدن در قرعه کشی سفر به جام جهانی را خواهند داشت؛ به غیر از موبایل، سیستم های تهویه صنعتی، نمایشگرهای تجاری، مانیتور TV،ویدیو پروژکتور و پنل های خورشیدی) :

  • شانس شرکت در قرعه کشی به ازای هر یک میلیون تومان یک امتیاز محاسبه می شود. امتیاز خریدها همگی رند به بالا می شوند.( یعنی خرید زیر یک میلیون تومان ۱ امتیاز، بین ۱ و ۲ میلیون تومان ۲ امتیاز و )
  • مبنای محاسبه امتیاز کسب شده از مبلغ خرید محصولات، قیمتِ مصرف کننده مندرج در سایت گلدیران است.
  • قرعه کشی به صورت روزانه بین تمام خریداران انجام می شود و در پایان هر روز، برنده آن روز مشخص می گردد، پس هر چه زودتر محصولات را خریداری و نصب نمایید، در تعداد قرعه کشی های بیشتری شرکت داده خواهید شد. به عبارت دیگر اگر شما در روزهای پایانی جشنواره اقدام به خرید و نصب نمایید، تنها به تعداد روزهای باقی مانده تا پایان جشنواره شانس شرکت در قرعه کشی را خواهید داشت.

به عنوان مثال اگر روز اول جشنواره خرید و نصب نمایید  ۹۰ مرتبه شانس شرکت در قرعه کشی با امتیاز خرید کسب شده را خواهید داشت و اگر سه روز مانده به پایان جشنواره خرید و نصب نمایید فقط ۳ مرتبه با امتیاز خرید کسب شده شانس شرکت در قرعه کشی را دارید.

  • در صورت عدم امکان تهیه بلیط بازی های ایران در جام جهانی و یا به درخواست شخص برنده، مبلغ معادل تور یک هفته ای جام جهانی و بلیط دو بازی ایران به برندگان، نقداً پرداخت خواهد شد.

تذکر مهم : استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده درجدول جشنواره و با گارانتی گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط وهدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۰۲۱-۸۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید