۱۴ اسفند ۱۳۹۶

نهمین تندیس طلائی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران برای نهمین سال متوالی تندیس طلائی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

نهم اسفندماه  در تاریخ تقویمی جمهوری اسلامی ایران، روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان نامگذاری شده است و این حاکی از توجه به حقوق مصرف کنندگان، شناخت و اهمیت اطلاع رسانی این حقوق به تولید کنندگان و اراده دهندگان خدمات در ایران می باشد.

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرساله طی مراسمی پس از ارزیابی و بررسی های دوره ای خود ، در این روز شرکتهای تولیدی و خدماتی که رعایت کننده حقوق مصرف کنندگان خود بوده اند را به عنوان شرکتهای برتر و مطرح معرفی می نماید.

scan0001

مراسم امسال با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت ، رئیس کمیسیون صنایع مجلس ، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جمعی از فعالان اقتصادی و اتحادیه ها و تشکل های صنفی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

شرکت مشتریان گلدیران با سابقه درخشان در ارائه خدمات همواره به عنوان پرچم دار ارائه خدمات نوین و متمایز، توانست برای نهمین سال متوالی تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کند. داشتن پرسنلی متخصص و متعهد و توانمند، استفاده از تکنولوژی و نوآوری در ارائه خدمات ، رسیدگی های دقیق و به موقع مشتریان ، از عوامل دستیابی به موفقیت های پی درپی درعرضه خدمات است که این شرکت را همواره بعنوان پیشرو در ارائه خدمات در بازار رقابتی امروز معرفی نموده  است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید