۲۳ اسفند ۱۳۹۶

هدست بلوتوث زیبای TONE INFINIM ال‌جی؛ بهترین هدیه برای سال نو

سال جدید را با هدست بلوتوث زیبای TONE INFINIM ال‌جی آغاز کنید.

این محصول به عنوان یکی از تجهیزات متفاوت و مدرنی که به مجموعه هدست‌های مجهز به بلوتوث اضافه شده، دارای این ویژگی است که به دور گردن خم می‌شود تا محکم و راحت در جای خود قرار گیرد. نمای خارجی ملایم و بدون نقص به همراه طراحی سبک آن گواهی است بر شیک بودن و کارایی آن.

HBS-910_USP_4-1

طراحی سیستم صوتی توسط Harman Kardon

بواسطه همکاری مشترک در زمینه تنظیم صدا با شرکت Harman Kardon، که یک شرکت جهانی متخصص در حوزه صدا است، موفق به تولید کیفیت صدای فوق العاده‌ای شدیم که حاصل آن تضمین اعتبار این دستگاه به عنوان دستگاه صوتی باکیفیت است.

HBS-910_USP_4-2

فناوری پیشرفته بلندگوی چهار لایه

با طراحی واحد بلندگوی چهارلایه برای هدفون‌های quad-beat، که به خاطر کیفیت صدای برجسته‌شان شناخته شده هستند، سرعت واکنش این دستگاه افزایش یافته است به طوری که در همه باندها صدای متعادل حفظ شود.

HBS-910_USP_4-3-desk

صدایی واضح با میکروفون Dual MEMS

میکروفون‌های Dual MEMS تماس‌های صوتی را با وضوح بسیار بالا پخش کرده و عدم قطع مکالمات از ویژگی بارز این میکروفون‌ها است.

برنامه ارتقا یافته ‎‏‏‏‏‎‎Tone & Talk‎

آخرین برنامه Tone & Talk اکنون مجهز به قابلیت‌های کاربردی است که بیش از پیش مورد پسند کاربران قرار گرفته است و راحتی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.HBS-910_USP_4-4

یادداشت صوتی

زمانی که دکمه‌های برجسته FF/REW را برای مدت بیش از 1 ثانیه به سمت FF فشار می‌دهید، قابلیت ضبط فعال می‌شود تا یادداشت‌های صوتی ساده را ضبط کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید