۰۹ اسفند ۱۳۹۶

وب سایت آی تی رسان: “بررسی تخصصی ال‌جی V30 پلاس؛ نیرومند و خوش‌ساخت”

وب سایت آی تی رسان: «اگر دوست دارید از موسیقی لذت ببرید و تماس‌های صوتی با کیفیت را تجربه کنید، ال‌جی V30 پلاس یک گزینه ایده‌آل برای شماست، تلفنی که معایب آن انگشت‌شمار بوده و دارای مزایای بسیار زیادی است.»

وب سایت تخصصی آی تی رسان به تازگی تلفن هوشمند و پرچمدار جدید ال‌جی را که به تازگی وارد بازار ایران شده T زیر ذره بین خود برده و با موشکافی و دقت فراوان ال‌جی +V30 را از تمامی جنبه‌ها بررسی کرده است.

LG-V30-Plus-25

در این بررسی از زبان آی تی رسان می‌خوانید:

«محصولات سری V ال‌جی همیشه خوش‌ساخت بوده‌اند و ال‌جی V30 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول با یک بدنه آلومینیومی و روکش شیشه‌ای در بخش پشتی و جلویی خود عرضه می‌شود. شیشه پشت دستگاه از نظر کیفیت و ظرافت به معنای واقعی کلمه عالی کار شده است. این شیشه بسیار نازک بوده و ممکن است در نگاه اول نتوان وجود یک لایه شیشه‌ای در پشت دستگاه را تشخیص داد. این شیشه از لایه حفاظتی گوریلا گلس نسخه ۵ استفاده می‌کند که موجب می‌شود تا ترس از خش افتادن آن به حداقل برسد.»

LG-V30-Plus-15

«دوربین ال‌جی V30 پلاس نمادی از یک دوربین دوگانه با کیفیت است. این دوربین از دو عدسی ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده که کیفیت خروجی بسیار خیره‌کننده‌ای را به همراه می‌آورند. حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارای قابلیت‌های بسیار جذابی است و از پایدارسازی سه محوره دیجیتالی تصویر بهره می‌برد. این عدسی ۱ میکرومتری با لنز f1.6 خود می‌تواند به‌تنهایی هم کیفیت تصویر بسیار خوبی را به ثبت برساند؛ حال کافی است در نظر داشته باشید که عدسی دوم با دریچه دیافراگم f1.9 بوده و  ترکیب این دو می‌تواند یک دوربین دوگانه رویایی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. البته عدسی دوم فاقد قابلیت پایدارسازی دیجیتالی تصویر است ولی با اشتراک قابلیت عدسی اول با آن می‌توان از تصویربرداری و فیلم‌برداری بسیار پایداری بر روی ال‌جی V30 پلاس بهره‌مند شد.​»

برای خواندن ادامه این بررسی کامل، به وب سایت آی تی رسان مراجعه کنید.

منبع: وب سایت آی تی رسان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید