۰۶ اسفند ۱۳۹۶

پیشرفته‌ترین سیستم تهویه گرمایش و سرمایش ال‌جی ​یعنی MULTI V 5 در ایران

شرکت های ال‌جی الکترونیکس و گلدیران روز پنجشنبه سه اسفندماه از جدیدترین محصول تهویه صنعتی ال‌جی یعنی MULTI V 5 رونمایی کردند.

این محصول در حضور مدیران شرکت‌های ال‌جی و گلدیران و اهالی رسانه در هتل پارسیان آزادی به نمایش گذاشته شد و قابلیت‌های متنوع و خاص آن برای علاقه‌مندان تشریح شد.

مدل ‌ MULTI V 5 یکی از پیشرفته‌ترین سیستم­های تهویه مطبوع روز دنیا و از سیستم­های VRF محسوب می‌شود. این سیستم یکی از کم‌مصرف‌ترین سیستم‌­های تهویه مطبوع است که از طریق مبرد R410A، سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تأمین می­کند، این سیستم شامل یک یونیت خارجی بوده که قابلیت اتصال به چند یونیت داخلی را داشته و قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 110 متر ارتفاع و 1000 متر در مجموع را دارد.

photo_2018-02-24_10-26-09

بر اساس استاندارد Eurovent مدل ‌ MULTI V 5 بالاترین راندمان انرژی در جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در مدل ‌ MULTI V 5 این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز پروژه و کاربری‌های متفاوت، شرایط دمایی مختلف را در فضاهای مجزا با یک دستگاه ایجاد کنیم. با استفاده از این فنّاوری و به‌کارگیری سیستم بازیافت انرژی می­توان همزمان و با استفاده از یک یونیت خارجی در یک فضا سرمایش و در فضای دیگر گرمایش ایجاد کرد. این امر باعث شده تا این فنّاوری در پروژه­های هتلی، بیمارستانی، اتاق­های سرور و ساختمان­هایی با معماری سرتاسر شیشه کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

photo_2018-02-24_09-31-31

شرکت ال‌جی جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش قابلیت کارکرد سیستم­های تهویه مطبوع خود از کمپرسورهای اینورتر بهره می­گیرد. کمپرسورهایی که ساخت کمپانی ال‌جی بوده و دارای گواهی ثبت اختراع هستند. شرکت ال‌جی از یاتاقان‌هایی که در صنایع هواپیماسازی بکار می­رود بهره برده و طول عمر کمپرسور را افزایش داده است. همچنین این شرکت با استفاده از فنّاوری HiPOR (برگشت پرفشار روغن) باعث کاهش اتلاف انرژی در برگشت روغن و افزایش راندمان کمپرسور شده است. به علاوه جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت و محیط­های اسیدی، در کندانسور این دستگاه از روکش خاصی (Black Fin) استفاده شده است که قابلیت اطمینان کارکرد سیستم را در محیط های خورنده افزایش می‌دهد.

photo_2018-02-24_09-32-04

شرکت ال‌جی از مفاهیم طبیعی برای ساخت فن در MULTI V 5 بهره گرفته است به این صورت که با الهام از شکل پره‌دار بال نهنگ و شیارهای موجود بروی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده است که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

photo_2018-02-24_09-31-43

این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید