۲۱ فروردین ۱۳۹۷

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

اکثر افراد فقط و فقط برای زیبایی آشپزخانه به سراغ یخچال های ساید بای ساید می روند . ولی آیا صرف زیبایی معیار مناسبی برای انتخاب یخچال است؟

 اگر  به دنبال یخچالی هستید که صرفا  نیاز خود را به داشتن همزمان یخچال و فریزر بر طرف کنید و مایلید از نظر مالی صرفه جویی هایی انجام دهید شاید خرید یخچال- فریزر های معمولی با عمق و ظرفیت مناسب برای شما بهترین انتخاب باشد.

ولی اگر ظاهر ، فیزیک و زیبایی ساید باید ساید را میخواهید  باید بدانید که تفاوت عمده انواع  یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی آن در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی آن است. این یخچال ها بیشتری نسبت به مدل های عادی زیباتر هستند  و در آن واحد نیاز شما را به یخچال و فریزر برطرف می کنند. برای این که بدانید یک ساید بای ساید خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد حتما به نکات زیر توجه کنید:


تعداد درب های یخچال

همانطور که در انواع مدل های ساید بای ساید دیده اید برخی مدل ها بیش از ۲ درب دارند و در مدل های جدید تا ۴ درب نیز تعبیه شده است. این مورد برای استفاده راحت تر از مواد غذایی است برای مثال طراحی یخچال به گونه ای است که مواد غذایی یا بطری هایی که مدام با آن ها سر و کار دارید نزدیک تر و در دسترسی راحت تری قرار گیرند. البته این مورد به زیبایی یخچال نیز کمک میکند. توصیه ما به شما این است که اگر خانواده پر جمعیتی هستید یا کودکانتان مدام به سراغ یخچال می روند ساید بای سایدی را تهیه کنید که مجهز به بار خانگی باشد.

lg-refrigerator-31-feet-825-liter-dual-door-in-door-side-by-side-digital-black-color-gr-d34fbghl

ظرفیت داخلی

فضای داخلی ساید بای ساید ها با تصوری که شما از یخچال های معمولی دارید کمی متفاوت است . مثلا محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد و متنوع است در عین حال بخشی از فضای داخلی را اشغال میکند . در هنگام خرید یخچال مقدار فضای داخلی را که  در اختیار دارید در نظر بگیرید.

اجزای یخچال ساید بای ساید

ساید بای ساید هایی که برای هر درب یک دستگیره سر تاسری برای بازو بسته کردن دارند در استفاده به شما راحتی بیشتری را میدهند. لاستیک هایی که دور تا دور درب های ساید بای ساید وجود دارد از جمله اقلامی است که زود تر سایر اجزای ساید بای ساید نیاز به تعمیر پیدا می کند. پس هنگام خرید به آن توجه کنید.

رنگ و ظاهر یخچال 

معمولا ساید بای ساید ها در سه رنگ عرضه میشوند: سفید، استیل و تیتانیوم. البته برخی برند ها از مدل های فانتزی نیز استفاده میکنند اما توصیه ما به شما انتخاب مدل های ساده تر است . به جای آن توجه خود را به جنس روکش و ضد ضربه یا ضد خش بودن سطح خارجی معطوف کنید. اگر به دنبال مدلهای لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید ، میتوانید مدل هایی را خریداری کنید که از ال سی دی های کوچکی بروی بدنه و بار خانگی یخچال استفاده کرده اند.

New_Bentlee_Desktop2

 یخچال ساید بای ساید مجهز به بار خانگی 

باز و بسته کردن مداوم یخچال از عمر آن میکاهد و به مرور موتور یخچال را مستهلک میکند. برای جلوگیری از این موضوع سعی کنید ساید بای ساید هایی را خریداری کنید که مجهز به آبسرد کن و یخساز باشند. یخچال هایی که خودشان به طور مستقیم ورودی شیر آب دارند و در مواقع نیاز به طور مستقیم آب مورد نیاز خود را بر میدارند برای این مورد آسیب کمتری به موتور یخچال وارد میکنند.

مصرف انرژی

مصرف انرژی در هر وسیله به خصوص یخچال بسیار مهم است در مدل های جدید ساید بای ساید برای اینکه به یک موتور فشار زیادی وارد نشود و از طرفی بتواند بهینه تر انرژی را مصرف کند از دو موتور به طور همزمان بهره گرفته می شود. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.

حتما قبل از خرید میزان نیاز ، ظرفیت و فضایی را که در اختیار دارید را در نظر بگیرید ظرفیت اکثر یخچال های ساید بای ساید با تغییر در عمق آن زیاد می شود. دقت کنید که ساید بای ساید های متنوعی در بازار وجود دارد که برخی مدل ها از یک برند خاص دارای قیمت های مناسبی نیز هستند ولی به تبع آن ظرفیت کمتری را نیز دارا می باشند.

۱ نظر

عسل ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

واقعا محصولاتتون اصلا مورد قبول نیست و فوق العاده ناراضی ام مخصوصا از تکنسین ها جالب بدنه یخچال انبساط و انقباض میشه و فرو میره

نظر دهید