۱۶ فروردین ۱۳۹۷

وب سایت مجله سخت افزار: بررسی تخصصی ال جی +V30

سورپرایز خداحافظی

وب سایت مجله سخت‌ افزار: «ال جی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه الکترونیک و تکنولوژی است و در عین حال جزو خوش نام ترین کمپانی های این صنعت نیز به حساب می آید.»

«آنها در طول دهه گذشته همواره در رقابتی تنگاتنگ با دیگر حاضران این بازار بزرگ و پر سود بودند و در این مسیر فراز و فرودهای بسیار زیادی را نیز تجربه کردند.»

«توان بالای ال جی در ساخت پنل های نمایشگر نقطه اتکا برای بخش موبایل این شرکت به حساب می آمد تا روند نزولی فروش گوشی های این شرکت در چند سال اخیر پوشش داده شود. اما در نهایت مدیران ال جی اعلام کردند قصد دارند از سال 2018 روند متفاوتی را در تولید و فروش تلفن های هوشمند در پیش بگیرند و از این پس خبری از رقابت های هر ساله و رایج در دنیای گوشی های موبایل نخواهد بود.»

b8babe01b831453c22e46ebed8d5e53e_XL

«بخشی از این تصمیم را می توان به اتفاقات دو سال اخیر مرتبط دانست. جایی که ال جی وادار شد به دلیل قراردادهای تجاری دیگر کمپانی ها و به خصوص کوالکام، گوشی های جدید خود را با پردازنده هایی قدیمی تر وارد بازار کند و همین اتفاق ضرری بسیار سنگین به بازار بین المللی این شرکت وارد آورد. اما آخرین محصولی که احتمالا با سیاست های گذشته ال جی تولید و روانه بازار شده +V30 است. محصولی که تنها چند ماه بعد از معرفی V30 و در کمال تعجب مدت کوتاهی پیش از معرفی G7 (در صورتی که اسم آن تغییر نکند) وارد بازار شد.»

«+V30 آخرین بخش از مهمانی بزرگ و پر هزینه ال جی در رقابت بسیار شدید تلفن های هوشمند بود تا از سال 2018 محصولات این شرکت با سیاستگذاری متفاوتی تولید شوند.»

این دستگاه در اختیار وب سایت مجله سخت افزار قرار داده شده تا نگاهی داشته  به سورپرایز ال جی برای شام خداحافظی بیندازد.

بررسی تخصصی کامل ال جی +V30

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید