۲۰ فروردین ۱۳۹۷

کسب مجدد بالاترین افتخارات برای ال‌جی در جوایز طراحی Red Dot Design

اجاق گاز و فر مجموعه پیشرفته آشپزخانه سیگنچر ال‌جی و پروژکتور 4K لیزری CineBeam Laser 4K ال‌جی عنوان برترین طراحی صنعت را به خود اختصاص دادند.

ال‌جی از جوایز طراحی Red Dot Design امسال 21 جایزه دریافت کرد؛ این جایزه یکی از سه جایزه برتر طراحی در دنیا همراه با iF Design Awards و IDEA به شمار می‌رود. از میان محصولاتی که جایزه گرفتند، دو محصول ال‌جی با کسب عنوان افتخارآمیز بهترین بهترین‌ها درخشیدند: اجاق گاز و فر در مجموعه پیشرفته و توکار آشپزخانه فوق ممتاز سیگنچر و پروژکتور پیشرفته  CineBeam Laser 4K در بین 3500 مورد از محصولات با بهترین‌ طراحی‌ها از 59 کشور توسط هیئت داوران به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

Red-Dot-Award-2018-Logo

جزییات طراحی ارگونومیک این اجاق گاز و فر مانند رابط کاربری پنل کنترل و دسته راحت آن نظر مثبت کمیته داوری را جلب کرد. این فر که با فناوری هوش مصنوعی SmartThinQ ال‌جی نیرو می‌گیرد اولین فر توکار آشپزی هواپز یا تحت خلأ، القایی، گازی و مجهز به وای-فای است. با این پلت‌فرم هوشمند امکان کنترل از راه دور عملکرد طبخ با استفاده از یک برنامه کاربردی رایگان در پلت‌فرم‌های اندروید یا iOS وجود دارد.

LG-Signature-Kitchen-Suite-Pro-Range

پروژکتور CineBeam Laser 4K دیگر محصولی بود که عنوان “بهترین بهترین‌ها را کسب کرد. این پروژکتور لیزری ابعاد قابل حمل و طراحی روبه‌بالایی دارد که تنها با موتوری به شکل I و بدون آینه میسر می‌شود. پروژکتور لیزری 4K ال‌جی تصاویری بسیار زیبا را در حالی که روی زمین قرار داده شده، روی دیوار نصب شده یا از سقف آویزان است، به نمایش می‌گذارد. دسته راحت و سیم جمع‌شوی ظاهری مرتب و شیک به این پروژکتور می‌دهد. پروژکتور CineBeam Laser 4K به دلیل تعادلی که در زیبایی و راحتی دارد و بهره‌مندی از نوعی طراحی متمایز، که شبیه هیچ پروژکتور دیگری نیست، توانست رأی مثبت داوران را به خود جذب کند.

LG-CineBeam-Laser-4K

به جز این دو محصول، ال‌جی 19 جایزه دیگر دریافت کرد که شامل یخچال توکار مجموعه آشپزخانه ال‌جی سیگنچر، جاروی روباتیک Code Zero R9 و دستگاه تصفیه هوای ال‌جی می‌شود. ال‌جی برای دستگاه‌های سرگرمی خانگی خود مانند تلویزیون OLED SIGNATURE ال‌جی، مانیتورهای فوق عریض UltraWide  که پیشگام صنعت‌اند و همین طور  تلفن هوشمند ال‌جی  G6 و پرچمدار V30 جایزه دریافت کرد. سیستم مبهم اما چشم‌نواز مراقبت از پوست خانگی Pra.L ال‌جی و دستگاه چاپگر پاستلی Pocket Photo Printer نیز جزو برندگان این جوایز بودند.

LG-Signature-Kitchen-Suite-Pro-Range2

نووه چانگ هو، رئیس طراحی مشترک ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «کسب این افتخارات بازتابی از تأیید گسترده رقابت متمایز ال‌جی در طراحی است. تعهد ما استمرار در تمرکز بر جوهره محصولات ال‌جی با محوریت درک عمیق ما از تقاضای مشتری خواهد بود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید