۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

برندگان هفته دوازدهم جشنواره نوروزی 90 روز با ال جی

برندگان خوش شانس هفته دوازدهم جشنواره نوروزی ۹۰ روز با ال‌جی معرفی شدند.

جشنواره نوروزی ال‌جی و گلدیران، علاوه بر تخفیف نقدی و قرعه کشی روزانه، ٩٠ برنده را راهی سفر به جام جهانی روسیه می‌کند تا تیم ملی ایران را همراهی کنند. 

 شرکت ال جی و گلدیران در جشنواره نوروزی خود مشتریان عزیز را با سبدی پر از هدیه و تخفیف راهی منزل کرد. برندگان جشنواره نوروزی ۹۰ روز با ال‌جی علاوه بر تخفیف‌های فوق‌العاده ، از ال جی و گلدیران هدیه نقدی دریافت کردند. هدیه‌ای که از ۱۰۰ هزار ریال شروع شده و به ۱۰۰ میلیون ریال نیز می‌رسید. علاوه بر همه این تخفیفات و هدایای فوق‌العاده، یک اتفاق هیجان‌انگیز دیگر نیز در انتظار مشتریان بود. در این جشنواره با خرید هر یک از محصولات ال‌جی می‌توانستد شانس خود را برای برنده شدن سفر به جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ نیز محک بزنند و به عنوان یکی از ۹۰ برنده خوش‌شانس، برای دیدن حداقل دو بازی، در کنار تیم ملی ایران باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفها، هدایا، جایزه سفر به روسیه برای ۹۰ نفر و محصولات منتخب در جشنواره به این لینک مراجعه کنید.

شرایط  جشنواره  نوروزی ۹۰ روز با ال جی:

 جشنواره نورزوی ۹۰ روز با ال جی از تاریخ یکم بهمن ماه ۱۳۹۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

 این قرعه کشی بین تمامی خریدارانی که محصولات صوتی، تصویری، لوازم خانگی، تصفیه هوا و کولرهای گازی ال جی را در بازه جشنواره خریداری و نصب نمایند صورت گرفت و ۹۰ برنده خوش شانس به مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ و دیدن حداقل دو بازی تیم ملّی ایران اعزام می گردند.

برندگان هفته اول

برندگان هفته دوم

برندگان هفته سوم

برندگان هفته چهارم

برندگان هفته پنجم

برندگان هفته ششم

برندگان هفته هفتم

برندگان هفته هشتم

برندگان هفته نهم

برندگان هفته دهم

برنده هفته یازدهم

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید