۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

دلایلی کاملاً منطقی برای خرید یخچال‌فریزر TF56 ال‌جی

یخچال‌فریزر TF56 ال‌جی از آن محصولاتی است که خوراک جهیزیه و مخصوص نسل جوان یا حتی خانواده‌های کم‌جمعیت است. آنهایی که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده‌اند یا خانواده‌‍‌های دو سه نفره پرمشغله‌ای که سرشان شدیداً به کار گرم است و اصلاً مدت زمان زیادی را در خانه نیستند جزو مخاطبان این گروه هستند.

یخچال‌ بالا فریزر TF56 ال‌جی بسیار بزرگ و جادار است و با طراحی مدرنش یک محصول شیک و زیبا برای آشپزخانه‌های مدرن امروزی است. اگر برای خرید یخچال‌فریزر برای جهیزیه دخترتان یا حتی برای خودتان مردد هستید بی‌شک با خواندن این مطلب برای خرید این محصول مبتکرانه ال‌جی و افزودن آن به آشپزخانه‌ شک نخواهید داشت.

 1-4_Reasons_To_Buy_Desktop

دوام + صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، آن را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. با این کمپرسور، صدای یخچال تا 25 درصد کمتر از نمونه‌های مشابه است. مصرف انرژی نیز کمتر شده زیرا سیستم محرکه آن خطی است و این امر اصطکاک‌های داخلی را می‌کاهد و مصرف انرژی را نیز پایین می‌آورد.

3-Energy_Saving_Inverter_Compressor_Desk1_1600x800

طراوت و تازگی بهداشتی با فیلتر  +Hygiene Fresh
فیلتر +Hygiene Fresh ال‌جی از 5 مرحله بوزدایی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد طراحی و تولید شده است. این فیلتراز دولایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دولایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده‌ است که حذف بوهای اسیدی (سبزیجات فاسد شده)، بوهای قلیایی (بوی ماهی)، قارچ‎‌ها و باکتری‌ها را انجام می‌دهد.

4-Hygiene_Fresh_D_1600x800

تازگی طولانی‌تر با محفظه  Fresh 0 Zone

محفظه  Fresh 0 Zone  روی دمای تقریباً 0 درجه سانتیگراد کنترل می‌شود و کمک می‌کند تا بدون اینکه وقت خود را برای ذوب کردن یخ غذا تلف کنید آن را طبخ کنید. صرفه‌جویی در وقت با حفظ تازگی مواد غذایی!

5-Fresh_0_Zone_Desktop

نورپردازی   LED

نورپردازی LED انرژی کمتری مصرف می‌کند و چرخه عمر طولانی‌تری را نسبت به چراغ‌های حبابی قدیمی دارد. محل‌های متعددی در بالای فریزر و پشت یخچال برای چراغ‌ها تعبیه شده است تا حتی هنگام پر بودن یخچال هم نوررسانی بهتری انجام شود.

6-LED_Lighting_Desktop01

قالب یخ متحرک

فریزر فوقانی و جدید ال‌جی دارای یخ‌ساز جداشدنی و متحرکی می‌باشد که به آسانی خارج می‌شود و می‌توانید هر زمان که به فضای بیشتری در فریزر احتیاج داشتید، قالب یخ را جابجا کنید.

7-Moving_Ice_Tray_Desktop

عیب‌یابی هوشمند  Smart Diagnosis

ویژگیSmart Diagnosis  ال‌جی راهی سریع و آسان برای رفع مشکلات دستگاه، بدون اینکه لازم باشد منتظر تماس تعمیرکار بمانید می‌باشد. کافی است تماسی با خدمات مشتریان ال‌جی بگیرید، تلفن را جلوی دستگاه قرار دهید و آنگاه دستگاه سیگنالی را به رایانه عیب‌یاب می‌فرستد. رایانه عمل عیب‌یابی را ظرف چند ثانیه انجام داده و بلافاصله راهکاری ارائه می‌دهد.

8-Smart_Diagnosis_Desktop1

طراحی ممتاز

با بکارگیری طرح الماسه بر روی محفظه داخلی، طراحی ممتاز و ماهرانه‌تری جلوه کرده است.

9-Premium_Design_Desk1

قفسه‌ای از جنس شیشه حرارت‌دیده

شیشه‌های حرارت‌دیده بسیار مستحکم می‌باشند به طوری که می‌توانند اقلام سنگین شما را تا 150 کیلوگرم تحمل کنند.

10-Tempered_Glass_Shelf_Desktop

آب‌سردکن باریک

از آب‌سردکن باریک و ابتکاری ال‌جی بدون اینکه فضایی از داخل یخچال هدر برود لذت ببرید.

12-Slim_Water_Dispenser_Desktop

۱ نظر

حسین صفوی ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام ممنون از سایت جذابتون خیلی خوب بود

نظر دهید