۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

قابلیت همیشه روشن یا Always On در گوشی V30 پلاس

 ال‌جی +V30 قدرت سری V ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد.

قابلیت همیشه روشن یا Always On در گوشی V30 پلاس این امکان را به شما می‌دهد که بدون مصرف باطری، همیشه در جریان اطلاعات مهم از جمله ساعت، تعداد پیام‌های دریافتی و … باشید.

گوشی +V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F 1.6 ، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر OLED مدل FullVision بسیار باریک و سبک و باطراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا.

11_V30_Floating-bar-e1520494195458

صفحه نمایش ۶٫۰ اینچ QHD+ OLED FullVision
صفحه نمایش بزرگتر، بدنه کوچکتر؛ پیکسل‌های ال‌جی +V30 همه را شگفت‌زده می‌کند. صفحه ‌نمایش OLED انقلابی ال‌جی از پلاستیک دارای انعطاف‌پذیری بیشتر با دقت رنگ بی‌نظیر بهره می‌برد. صفحه نمایش ۶ اینچ ال‌جی +V30 با ترکیب فناوری FullVision باعث واقعیت ‌بخشیدن به تجربه بصری شما می‌شود.

نوار شناور
ال‌جی +V30 دسترسی آسان به شما می‌دهد. از دسترسی و کنترل بهتر لذت ببرید. نوار شناور سفارشی‌سازی با دسترسی آسان را بدون پرت کردن حواس شما از وظایف فعلی ارائه می‌دهد. برنامه‌های موردعلاقه خود را وارد کنید، آنها را در صفحه جابجا کرده و فورا به موسیقی، اعلان‌ها، مخاطبین و سایر موارد دسترسی پیدا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید