۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

یخچال بالافریزر TF580 ال‌جی؛ یک محصول پیشرفته مجهز به فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh

 یخچال ال‌جی TF580 مجهز به فریزر در بخش بالا در رنگ‌های سفید و تیتانیوم با گارانتی گلدیران وارد بازار ایران شده است  و با رتبه انرژی ++A خیال شما را از بابت مصرف برق راحت می‌کند.

فیلتر بهداشتی  +Hygiene Fresh

Hygiene Fresh یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر 4 لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال است. این فیلتر بهداشتی باکتریهای داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می کند.

Hygiene fresh 465

سیستم گردش هوای چند گانه

چرخش هوای سرد از طریق کانال هایی که در دیواره پشتی و کناری یخچال تعبیه شده اند موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال می گردد.

lg-ha-gft-asia-feature-door-cooling

کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، آن را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. با این کمپرسور، صدای یخچال تا 25 درصد کمتر از نمونه‌های مشابه است. مصرف انرژی نیز کمتر شده زیرا سیستم محرکه آن خطی است و این امر اصطکاک‌های داخلی را می‌کاهد و مصرف انرژی را نیز پایین می‌آورد.

3-Energy_Saving_Inverter_Compressor_Desk1_1600x800

آبریز باریک جهت افزایش فضای داخل یخچال

با باریک تر شدن آبریز, به میزان 9.9 لیتر فضای داخلی یخچال بزرگتر شده است.

lg-ha-gft-asia-feature-slim-water-dispenser

یخ‌ساز جدا شدنی

در صورت نیاز، با خارج کردن یخ‌ساز جدا شدنی می توان به فضای بیشتری در داخل فریزر دسترسی پیدا کرد.

lg-ha-gft-asia-feature-detachable-ice-maker

کشوی Fresh O Zone

یک کشوی ویژه برای نگهداری مواد غذایی در محدوده دمایی بین دمای فریزر و یخچال است.

lg-ha-gft-asia-feature-fresh-o-zone

BioShield

قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد میکنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند.  برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند.

BioShield  یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

BioShield 465

انجماد سریع

با استفاده از این قابلیت که از کارکرد قدرتمند کمپرسور به مدت 2 ساعت متوالی حاصل می شود, مواد غذایی داخل فریزر با %32 سرعت بیشتری منجمد می شوند.

lg-ha-gft-asia-feature-fast-freezing

۱ نظر

محمد انوری ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

بسیار عالی مخصوصا حالت ضد میکروب من حتما باید یه دونه ازینا داشته باشم

نظر دهید