۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

از محتوای HDR در تلویزیون ال‌جی لذت ببرید

تلویزیون 65 اینچ ال‌جی با مدل 65SJ85000GI یکی از بهترین تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی است که از محتوای Premium HDR با پردازش توسط فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و با HDR 10 و HLG سازگاری دارد.

 فناوری Nano Cell؛ استانداردی جدید برای تلویزیون LED

01_SJ85_A_Intro(main)

صفحه نمایش Nano Cell؛ تحولی عظیم در فناوری LCD

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی گامی فراسوی فناوری‌های معمول مانند استفاده از لامپ‌های LED یا افزودن صفحات رنگی، مانند Quantum Dot نهاده است و مستقیما جدیدترین فناوری LCD یعنی فناوری پیشرفته Nano Cell را در داخل پنل به کار گرفته است که کیفیت تصویر را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

01_SJ85_A_Intro-(sub)

Nano Cell؛ نمایش رنگ‌هایی غنی با زاویه دید گسترده

02_SJ85_A_Nano-Cell-intro

میلیاردها رنگ غنی برای تحت تاثیر قرار دادن شما

به لطف وجود یک میلیارد رنگ، محتواهایتان را در دنیایی از رنگ و زندگی ببینید تا تصویری فوق‌العاده را تجربه کنید.

03_SJ85_A_Billionrichcolors(main)

میلیاردها رنگ غنی

وجود یک میلیارد رنگ غنی باعث شده که این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی، پالت رنگی 64 برابر وسیع‌تر داشته باشد و تصاویر را با درجه‌بندی‌های ریزتر و دقیق‌تر بسازد تا تصویری واقعی‌تر حاصل شود.

03_SJ85_A_Billion-rich-colors-(sub)

دقت رنگ بی‌نظیر به لطف وجود ذرات نانو

با فناوریNano Cell، نهایت کیفیت رنگ در پنل تلویزیون ایجاد می‌شود. از تماشای رنگ‌هایی دقیق بدون نوسان یا اعوجاج رنگ لذت ببرید.

04_SJ85_A_Accurate-colors-(main)

فناوری  True Color Accuracyبرای رنگ‌پردازی فوق عالی به کمک فناوری Nano Cell

ما رنگ‌ها را چطور می‌بینیم؟ طول موج‌های متعلق به نور منتشر شده تعیین‌کننده رنگی است که می‌بینید. Nano Cell Display که متشکل از ذرات نانو ادغام شده در پنل است هرگونه اختلال رنگ را جذب می‌کند و خلوص رنگ روی صفحه را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد. Nano Cell Display رنگ‌های پرجزئیات‌تری را نسبت به نمایشگرهای معمولی به نمایش می‌گذارد.

04_SJ85_A_Accurate-colors-(sub)

در مورد عادت خود در تماشای تلویزیون تجدید نظر کنید

لازم نیست بینندگان را مجبور به جمع شدن در محلی باریک و محدود از سالن کنید، رنگ و کنتراست استثنایی تلویزیون SUPER UHD ال‌جی حتی هنگام تماشا از زوایای کناری هم حفظ می‌شود اکنون تمامی افراد حاضر تجربه‌ای ایده‌آل از تماشای تلویزیون را خواهند داشت.

05_SJ85_A_Wideangle1_MEA(main)

موقع تماشای تلویزیون کجا می‌نشینید؟

تحقیقات نشان می‌دهد بیش از 60% افراد تلویزیون را خارج از محور مستقیم تماشا می‌کنند، یعنی زوایای دید بالای 15 درجه نسبت به مرکز که از آن زوایا، کیفیت تصویر در تلویزیون‌های معمولی شروع به افول می‌کند.

05_SJ85_A_Wide-angle-1-(sub)

تجربه بهینه تماشای تلویزیون از تمامی زوایا

Nano Cell Display میزان ثبات رنگ در خارج از محور مستقیم را بهبود می‌بخشد و دیگر نیازی نیست به دلیل زاویه دید نگران اعوجاج رنگ باشید.

06_SJ85_A_Wide-angle-2-(main)

Active HDR  بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.

07_SJ85_A_ActiveHDRwithDolbyVision(main)

فناوری Active HDR با Dolby Vision

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی از ویژگی Premium HDR Dolby Vision که فیلم‌سازان معروف در سراسر جهان طرفدار آن هستند پشتیبانی می‌کند. تلویزیون SUPER UHD ال‌جی نه تنها Dolby Vision را ارائه می‌دهد، بلکه قابلیت سازگاری با سایر قالب‌های HDR را نیز دارا است، از جمله HDR10 و HLG.

امکان سازگاری با قابلیت پخش HDR با توجه به فرمت فایل و کشور ممکن است متفاوت باشد.

08_SJ85_A_Crescentdesign

تلفیقی از طراحی زیبا و عملکرد فوق‌العاده

بدنه فلزی متمایز این تلویزیون جلوه‌ای از خطوط زیبا و انحنای شیک را به نمایش می‌گذارد که در تلویزیون‌های دیگر پیدا نمی‌شود. ظاهر خوش‌ترکیب تلویزیون SUPER UHD ال‌جی، حتی وقتی که خاموش است، نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

*لوگوی روی پایه تلویزیون ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

09_SJ85_A_harmankardon

صدایی پرقدرت، مهندسی شده توسط  harman/Kardon

سیستم اسپیکرهای ال‌جی توسط متخصصین harman/kardon که در زمینه صدا فعالیت می‌کنند، به صورت مشترک طراحی و سپس به صورت سفارشی تنظیم شده تا صدایی واضح، قدرتمند و با بازه کامل را در سالن خانه پخش کند.

10_SJ85_A_webOS3.5_videothumbnail

webOS 3.5 ؛ با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

*رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

webOS-3.5-security-09072017-Desktop

webOS 3.5  ال‌جی؛ امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.

SUPER-UHD_UHD_Netflix-09072017-Desktop

راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR  در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.

* رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

* در دسترس بودن کیفیت 4K HDR ممکن است برای محتوای Netflix متفاوت باشد.

* طراحی کنترل جادویی و چیدمان دکمه‌ها ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

* عضویت در سرویس Netflix لازم است. وجود کیفیت 4K بستگی به طرح اشتراک Netflix، سرویس اینترنت شما، قابلیت‌های دستگاه و در دسترس بودن محتوا دارد.

12_SJ8_Endcard

طراحی متناسب با ظاهر تلویزیون

ساندبار SJ8 از لحاظ زیبایی و سادگی‌اش به‌خوبی با تلویزیون SUPER UHD ال‌جی شما هم‌خوانی دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید